ذوالفقاریان: برای حضور در المپیک جوانان تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتم، باید بجنگم و کوشش کنم

به گزارش آسمان تو، امیر سیاوش ذوالفقاریان، تیرانداز جوان کشورمان گفت: برای حضور در المپیک جوانان تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتم و اگر این روند در تیراندازی ادامه داشته باشد نتایج خوبی می گیریم.

ذوالفقاریان: برای حضور در المپیک جوانان تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتم، باید بجنگم و کوشش کنم

امیر سیاوش ذوالفقاریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص حضورش در المپیک جوانان گفت: مدتی است که برای حضور در این مسابقات برنامه ریزی گردیده است و ما دو مسابقه بزرگ را در اندونزی و کره جنوبی پشت سرگذاشتیم و باعث شد تا در آمادگی ذهنی خوبی قرار بگیریم.

وی در ادامه اضافه نمود: در مسابقات قهرمانی دنیا در کره جنوبی، جوانان نیز حضور داشتند و نتایج خوبی هم به دست آوردیم و این موضوع باعث شد تا در آمادگی کامل قرار داشته باشیم.

تیرانداز جوان کشورمان به سطح بالای المپیک جوانان اشاره نمود و گفت: من در مسابقات کره جنوبی بسیاری از تیراندازانی که در المپیک جوانان حضور دارند را دیده ام. حتی تیرانداز مجارستانی، دارنده مدال طلای دوره گذشته المپیک جوانان و نفر سوم رنکینگ دنیای در تفنگ 3 وضعیت را دیدم و این موضوع باعث شد روحیه بگیرم و بدانم که باید بجنگم و کوشش کنم.

ذوالفقاریان در انتها گفت: برای حضور در المپیک جوانان تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتم و اگر این روند در تیراندازی ادامه داشته باشد نتایج خوبی می گیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 60

به "ذوالفقاریان: برای حضور در المپیک جوانان تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتم، باید بجنگم و کوشش کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوالفقاریان: برای حضور در المپیک جوانان تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتم، باید بجنگم و کوشش کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید