ذخیره این کد ها برای کاربران همراه اول حیاتی است!

به گزارش آسمان تو، سوال پرسیدن ندارد، چون هر شخصی که از تلفن همراه استفاده می کند احتمالا برای رفع برخی از مسائل با پشتیبانی اپراتور خود تماس گرفته تا مشکلش رفع شود. در بیشتر موارد وقتی به اپراتور زنگ می زنید پاسخ نیاز شما احتمالا در یک کد USSD خلاصه شده است. امروز می خواهیم به معرفی کد های دستوری همراه اول بپردازیم تا دیگر خبری از معطلی های طولانی مدت برای ارتباط با اپراتور نباشد.

ذخیره این کد ها برای کاربران همراه اول حیاتی است!

تعداد کاربران اعتباری ایرانسل به نسبت تعداد کاربران دائمی بیشتر است، اما این موضوع در خصوص اپراتوری مانند همراه اول صادق نیست و به نوعی می توانیم بگوییم که تعداد کاربران دائمی و اعتباری همراه اول تا حدود زیادی برابر است. در نوشته قبلی ما در خصوص ایرانسل و کد های دستوری آن صحبت کردیم و اینکه چه روشی برای خرید شارژ مناسب است اما در این نوشته می خواهیم برویم سراغ همراه اول و کد های دستوری و بهترین روش خرید شارژ و بسته همراه اول را به شما معرفی کنیم.

خرید شارژ و پرداخت قبض همراه اول از گذشته تا به الان

بعد از چند سال حکم رانی سیم کارت های دائمی که آن موقع اسمش 0912 بود (هنوز همراه اول نشده بود) اولین اپراتوری که در سال 1384 سیم کارت اعتباری را ارائه کرد تالیا بود. بعد از 1 سال نوبت به ایرانسل رسید و مدتی بعد هم نوبت به همراه اول برای ارائه سیم کارت های اعتباری رسید. در تمامی این سال ها یعنی از سال 72 تا به امروز که همراه اول فعالیت می کند نحوه خرید شارژ، پرداخت قبض و ارائه خدمات تغییرات زیادی را به خود دیده است.

پرداخت قبض همراه اول از گذشته تا به امروز

اگر بخواهیم به فرایند پرداخت قبض همراه اول از گذشته تا به امروز نگاهی کوتاه داشته باشیم، باید بگوییم که این فرایند ابتدا به صورت ارائه قبوض کاغذی به مشترکین انجام می شد و چند سالی است که به جای قبوض کاغذی، پیامکی حاوی شناسه قبض و شناسه پرداخت برای مخاطبین ارسال می شود. در حال حاضر بهترین روش پرداخت قبض همراه اول سوپر اپلیکیشن ها هستند.

خرید شارژ همراه اول از گذشته تا به امروز

برای خرید شارژ همراه اول دقیقا همان مسیری طی شد که برای خرید شارژ ایرانسل نیز طی شده بود. اگر بخواهیم به صورت کلی به روش های خرید شارژ از گذشته تا به امروز نگاه کوتاهی داشته باشیم این مراحل به شرح زیر هستند:

  • خرید شارژ در کارت هایی که باید آن ها را می خراشیدید تا کد شارژ نمایان شود؛
  • خرید کد شارژ همراه اول و شارژ مستقیم همراه اول از دستگاه های ATM،
  • خرید شارژ از کد های دستوری USSD که با روی کار آمدن رمز پویا دیگر طرفدار آنچنانی ندارد؛
  • خرید شارژ از اپلیکیشن ها و سوپر اپلیکیشن های معتبر و نام آشنا.

کدهای USSD مهم برای کاربران همراه اول

درگاه #1000*

با شماره گیری این کد به خدمات ویژه همراه اول دسترسی خواهید داشت و یکی از کد های مهم است.

درگاه #100*

با شماره گیری این کد شما به خدماتی اعم از به جای مانده اعتبار، اینترنت و خدماتی از این دست دسترسی خواهید داشت.

درگاه #10*

این کد ویژه کاربران دائمی است که تا از صورت حساب خود مطلع شوند. همچنین این کد برای مدیریت هزینه و اطلاع از جوایزی که احتمالا برنده شده اید مورد استفاده قرار می گیرد. به جرات می توان گفت که #10* پرکاربردترین کد دستوری برای کاربران همراه اول است.

تاپ، اپلیکیشن کاربردی کاربران همراه اول

برای خرید شارژ و بسته همراه اول روش های گوناگونی وجود دارد که باتوجه به المان های مختلفی مانند سرعت، سهولت و امنیت بهترین روش ممکن خرید شارژ همراه اول از سوپر اپلیکیشن تاپ است. برای خرید شارژ و بسته اینترنتی و حتی پرداخت قبوض از طریق تاپ نیاز به وارد کردن کد دستوری نیست. باتوجه به فرایند سخت رمز پویا در زمان استفاده از کدهای دستوری، می توانید از طریق اپلیکیشن تاپ به راحتی شارژ و بسته اینترنتی خریداری کنید یا قبوض خود را در اسرع وقت پرداخت کنید.

تفاوتی ندارد که شما کاربر اعتباری یا دائمی همراه اول باشید، شما می توانید در چند ثانیه از تاپ شارژ و اینترنت خریداری کنید یا حتی اگر کاربر دائمی هستید در چند ثانیه قبوض خود را پرداخت کنید.

کاربران دائمی همراه اول می توانند قبوض میان دوره یا پایان دوره خود را پرداخت کنند یا در صورتی که نیاز به اینترنت دارند بسته کوتاه مدت، روزانه یا بلند مدت را از تاپ خریداری کنید. کاربران اعتباری هم می توانند از 1000 تا 100.000 تومان هم از طریق وب سایت و هم از طریق اپلیکیشن شارژ خریداری کنند، البته ناگفته نماند که کاربران اعتباری می توانند از این طریق برای خود بسته اینترنتی بلند مدت و کوتاه مدت خریداری کنند.

علاوه بر خرید شارژ و بسته همراه اول، تاپ با ارائه بیش از 70 سرویس کاربردی شما را از دانلود چندین اپلیکیشن برای تلفن همراهتان بی نیاز می کند. خدماتی همچون کارت به کارت، موجودی، پرداخت قبض، استعلام و پرداخت خلافی، خرید بلیت اتوبوس، هواپیما و قطار و … فقط تعدادی محدود از خدمات سوپر اپلیکیشن تاپ هستند؛ علاوه بر این شما می توانید با خرید شارژ و بسته و استفاده از سایر خدمات تاپ، شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی جشنواره تابستانه تاپ (شانست تو تاپه) افزایش دهید. برای دانلود تاپ کافیست به اپ استورها یا وب سایت تاپ مراجعه کنید تا جدیدترین نسخه تاپ را دانلود کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2295

به "ذخیره این کد ها برای کاربران همراه اول حیاتی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذخیره این کد ها برای کاربران همراه اول حیاتی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید