برترین منطقه ها استانبول برای خرید ویلای ساحل

به گزارش آسمان تو، اگر قصد سرمایه گذاری ملکی و خرید یک ویلای شیک و دنج در کنار سواحل بی­نظیر استانبول را دارید، تا انتهای این مطلب با ما باشید.

برترین منطقه ها استانبول برای خرید ویلای ساحل

خبرنگاران: یکی از مجذوب کننده­ترین منطقه ها استانبول برای خرید ویلا، سواحل دریای مرمره و کارادنیز است. این منطقه ها از نظر شرایط آب و هوایی، زیبایی چشم انداز ها طبیعی، آرام و دنج بودن و بازدهی سرمایه گذاری ارزش بسیار بالایی دارند. اگر قصد سرمایه گذاری ملکی و خرید یک ویلای شیک و دنج در کنار سواحل بی­نظیر استانبول را دارید، تا انتهای این مطلب با ما باشید. در این مقاله قصد داریم 6 منطقه عالی استانبول برای خرید ویلای ساحل را به همراه حدود قیمت­ها به شما معرفی کنیم.

6 منطقه ساحل در بخش اروپایی و آسیایی استانبول

ساخت و ساز خانه­های ویلایی و ساحل از گذشته تا به امروز یکی از گزینه ­های رایج سرمایه گذاری برای ثروتمندان ترک بوده و همچنان هست و آنها بخشی از سود سالانه خود را صرف خرید ملک در استانبول و منطقه ها لوکس و ساحلی این شهر می­کنند. خرید ویلاهای ساحلی به علت دور ماندن از شلوغی زندگی شهری، بازدهی سرمایه گذاری بالاتر، خرید و فروش آسان­تر و عایدی اجاره بالاتر، تقاضای خرید بیشتری دارند.

در ادامه برترین منطقه ها استانبول برای خرید ویلای ساحل را به شما معرفی می­ کنیم:

منطقه بیوک چکمجه

یکی از برترین منطقه ها بخش اروپایی استانبول، بیوک چکمجه است. این منطقه در کنار سواحل دریای مرمره و منطقه ها بیلیکدوزو، اسنیورت، آرناووت کوی، چاتلجه و سیلیوری واقع شده است. بیوک چکمجه از یک سمت رو به دریای مرمره و از سمت دیگر رو به دریاچه بیوک چکمجه است و ویلاهای ساحلی لوکس و زیبایی دارد. یکی از برترین محله­های بیوک چکمجه، آلکنت است. محله آمریکایی و ویلایی نشین آلکنت در غربی ترین بخش بیوک چکمجه واقع شده است و سبک ساخت و سازهای آن کاملا فرق دارد.

آلکنت جرو محبوب­ترین منطقه ها بیوک چکمجه برای خرید ویلایی لوکس و ساحلی برای ثروتمندان ترک و سرمایه گذاران خارجی است. با بودجه­ای در حدود 1.2 میلیون دلار می­توانید یک ویلای ساحل در این منطقه بخرید. بیوک چکمجه علاوه بر آب و هوای بسیار عالی و طبیعت ییلاقی، به منطقه ها توریستی و گردشگری مهمی مانند پل معمار سینان، خان کورچونلو، مسجد سلطان سلیمان بزرگ و مسجد سوکولو محمد پاشا و پارک آبی نزدیک است. اگر به زندگی در منطقه­ای لوکس، لاکچری و دور از هیاهوی شهر علاقه دارید، بیوک چکمجه را انتخاب کنید.

منطقه ساریر

ساریر یکی دیگر از منطقه ها مجذوب کننده استانبول در بخش اروپایی است. این منطقه در کنار ساحل دریای سیاه و تنگه زیبای بسفر واقع شده است و از سوی دیگر با جنگل های بلگراد و منطقه بشیکتاش هم جوار است. ساریر جزو منطقه ها مرفه نشین و لاکچری استانبول محسوب می­شود و ویلاهای ساحلی گران قیمت و متنوعی دارد. در این منطقه علاوه بر خانه­های ویلایی ساحلی، ویلاهای مستقلی با نام یالی هم وجود دارد که دارای یات یا محل پارک قایق شخصی هستند. یالی جزو گران قیمت ترین املاک ویلایی ساریر محسوب می­شود.

اگر می­خواهید ویلای لوکس بخرید، زکریاکوی برترین محله ساریر است. اغلب خوانندگان، بازیگران و افراد مشهور ترکیه در محله زکریاکوی زندگی می­کنند. این منطقه دسترسی بسیار خوبی به سواحل زیبای کیلیوس دارد و خانه های ویلایی مجذوب کنندهی در بخش ساحلی آن احداث شده یا در حال ساخت هستند. با حدود بودجه 1.2 میلیون دلاری می­توانید در این محله ویلای ساحل بخرید. البته این رقم آغاز قیمت­هاست و قطعا ویلاهای گران قیمت­تری هم در ساریر و منطقه زکریاکوی وجود دارد.

منطقه بشیکتاش

بشیکتاش یکی دیگر از منطقه ها ساحلی استانبول در کنار منطقه ساریر و تنگه بسفر است و جزو منطقه ها باستانی و تاریخی این شهر محسوب می­شود. این منطقه با بی اوغلو و شیشلی همسایه است و جزو گران قیمت­ترین منطقه ها استانبول محسوب می­شود. بشیکتاش علاوه بر آب و هوای مدیترانه­ای و چشم انداز زیبایی تنگه بسفر، آثار باستانی و جاذبه­های توریستی متنوعی هم دارد.

در بشیکتاش ویلاهای ساحلی بی­نظیری ساخته شده است. ویلاهایی که کنار مسیر تنگه بسفر قرار دارند، از یک سو رو به سمت ساحل هستند و از سوی دیگر رو به شهر و چشم انداز چشم نوازی را ایجاده کرده­اند. برای خرید ویلا در منطقه بشیکتاش همچون منطقه ساریر به بودجه­ای در حدود 1.2 میلیون دلار احتیاج دارید. با خرید ویلا در این منطقه علاوه بر زندگی در خانه­ای دنج و آرام، به برترین امکانات رفاهی و تفریحی هم دسترسی خواهید داشت.

منطقه بیکوز

بیکوز یکی از بزرگترین منطقه ها بخش آسیایی استانبول در کنار کارادنیز و تنگه زیبای بسفر است. منطقه بیکوز یکی از منطقه ها طلایی استانبول برای سرمایه گذاری ملکی و خرید ویلای ساحلی است، چون ترکیبی از چشم انداز ها طبیعی دریا و جنگل و جاذبه­های توریستی و تاریخی را با هم دارد و در مقایسه با منطقه ها بخش اروپایی، جای دنج و آرام­تری برای زندگی است. در دشت سرسبز بیکوز، دره چشم نواز و زیبایی به نام ریوا واقع شده است. این دره به پارک طبیعی بیکوز هم معروفیت دارد.

اغلب ثروتمندان ترکیه در منطقه بیکوز ویلا دارند و تعطیلات خود را در آنجا سپری می­کنند. در این منطقه هم می­توانید ویلای لوکس و لاکچری ساحل پیدا کنید، هم ویلاهای دنج و آرام در دل روستای ریوا. زندگی کردن در این منطقه از نظر امکانات رفاهی، درمانی، آموزشی و تفریحی راحت است و هیچ دغدغه­ای از این بابت نخواهید داشت. برای خرید ویلا در منطقه بیکوز به بودجه­ای در حدود 1 میلیون دلار احتیاج دارید.

منطقه اسکودار

اسکودار یکی دیگر از منطقه ها بخش آسیایی استانبول است که در ساحلی مرمره و تنگه بسفر واقع شده است. این منطقه درست در مقابل شاخ طلایی استانبول واقع شده و با منطقه ها عمرانیه، آتاشهیر و قاضی کوی همسایه است. اسکودار دشت پهناور و سرسبزی است که خط ساحلی طولانی دارد و علاوه بر آب و هوای عالی، طبیعت سرسبز، فضای آرام و دنجی به دور از شلوغی شهر دارد. این منطقه فاصله نزدیکی تا اتوبان E5 و TEM دارد و با فرودگاه استانبول فقط 30 دقیقه فاصله دارد.

اسکودار جاذبه­های تاریخی و گردشگری متنوعی دارد، از جمله مسجد مهرِ ماه سلطان، مسجد شاکرین، کلیسا سنت گریگوری، کلیسا حضرت الیاس، قلعه دختر، عمارت ادیب افندی، کاخ بیلربی و کاخ عادله سلطان. برای خرید ویلا در این منطقه به بودجه­ای در حدود 1 میلیون دلار احتیاج دارید. در منطقه اسکودار هم می­توانید ویلای مستقل در ساحل بخرید، هم رزیدانس­­های لوکسی که در کنار خط ساحلی ساخته شده­اند.

منطقه کارتال

منطقه بعدی که می­خواهیم به شما معرفی کنیم، منطقه کارتال است. کارتال در ساحلی مرمره و روبروی جزایر زیبای پرنس واقع شده است. این منطقه در همسایگی مال تپه، سنجاق تپه، سلطان بیلی و پندیک واقع شده است و به علت ارتفاع زیاد از سطح دریا به بالکن استانبول معروفیت داد. جنگل­های آیدوس در منطقه کارتال واقع شده است. کارتال در فاصله 15 کیلومتری فرودگاه صابیحا واقع شده است و از نظر حمل و نقل از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است.

ساحل زیبای کارتال خانه­های ویلایی بسیار زیبایی دارد. برای خرید این سبک خانه­ها باید بودجه­ای در حدود 1 میلیون دلار داشته باشید. ویلاهای نزدیک دریا در برخی از منطقه ها چشم انداز دریا و جنگل را با هم دارند و در برخی منطقه ها رو به چشم انداز شهر هستند.

علاوه بر منطقه ها معرفی شده، منطقه ها بی اوغلو، زیتون برنو، باکرکوی، آویجلار، بیلیکدوزو، شیله، قاضی کوی و مال تپه هم جزو منطقه ها خط ساحلی دریای مرمره هستند که می­توانید برای خرید ویلای ساحل درباره آنها بیشتر تحقیق کنید. پیشنهاد می­کنیم برای داشتن خرید مطمئن، حتما از یک تیم املاک حرفه­ای و فارسی زبان مشاوره دریافت کنید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 20 دی 1402 بروزرسانی: 20 دی 1402 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2472

به "برترین منطقه ها استانبول برای خرید ویلای ساحل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین منطقه ها استانبول برای خرید ویلای ساحل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید