درخواست پله از نیمار

به گزارش آسمان تو، ملاقات برزیل مقابل کرواسی در جام جهانی 2022 قطر که به شکست برزیل سرانجام یافت و این تیم از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند، حاشیه های بسیاری به همراه داشت؛ از جمله اینکه نیمار در پیامی از فلج شدن خود پس از این شکست نوشت و اظهار داشت که این آخرین بازی او در تیم ملی برزیل خواهد بود.

درخواست پله از نیمار

این خبر همچون ریختن سطل آبی سرد بود تا آنجا که پله که این روزها از شرایط سلامت پیچیده ای برخوردار است، در پیامی که در اینستاگرام خود منتشر کرد، خطاب به نیمار نوشت که به الهام بخشیدن به تیم ملی ادامه دهد و تیم را ترک نکند.

اسطوره فوتبال برزیل یادآور شد: من رشد شما را دیدن کردم، هر روز شما را تشویق کردم و در نهایت می توانم به شما به خاطر همسان سازی تعداد گل هایم با تیم برزیل تبریک بگویم.

پله با تأکید بر اینکه بزرگ ترین وظیفه ما به عنوان ورزشکار الهام بخشیدن است، اضافه نمود: آموخته ام که هر چه زمان بیشتر می گذرد، میراث ما بیشتر می گردد. رکورد من تقریباً 50 سال پیش ثبت شده است و تا کنون هیچ کس نتوانسته به آن نزدیک گردد. تو این کار را کردی پسر. قدر عظمت خودت را بدان.

برنده 3 جام جهانی به نیمار تأکید کرد: میراث تو هم به انتها نرسیده است. الهام بخش باش و بدان با هر گلی که به ثمر می رسانید، همان طور که در هر بازی انجام داده ام، با خوشحالی به هوا خواهم پرید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 آذر 1401 بروزرسانی: 20 آذر 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2342

به "درخواست پله از نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست پله از نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید