درآمدزایی انصاریفرد اشتباه است، رئیس هیات مدیره را نمی شناسم!

به گزارش آسمان تو، بیژن ذوالفقارنسب در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد حضور مهدی رسول پناه در پست ریاست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من اصلا این آقا را نمی شناسم. برای دومین بار است که در مصاحبه با شما اسمش را می شنوم. من مطمئن هستم ایشان ورزشی نیست. اگر بود حداقل اسمش را به گوش می شنیدم.

درآمدزایی انصاریفرد اشتباه است، رئیس هیات مدیره را نمی شناسم!

از وبلاگ ستاره دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب فردی سیاسی در این سمت اضافه کرد: من فکر نمی کنم رسول پناه بتواند کمکی به پرسپولیس کند. افراد غیر ورزشی شاید در تخصص های دیگر بتوانند پیروز شوند اما تجربه به ما نشان داده است که چنین افرادی نمی توانند به حال ورزش و فوتبال کاری نمایند. این افراد می آیند تا تجربه اندوزی نمایند. به هر حال پرسپولیس همواره تریبون خود را دارد و این افراد به راحتی به شهرت هم می رسند.

وی ادامه داد: من نمی خواهم واژه تخریب را برای معرفی افراد غیر ورزشی که به باشگاه های ورزشی پر طرفدار می آیند را استفاده کنم اما آیا در طول دهه های گذشته چیزی غیر از این را انجام داده اند؟

ذوالفقارنسب درباره رویکرد باشگاه پرسپولیس در بخش درآمدزایی توضیح داد: آقای انصاریفرد شخصیت ورزشی قابل احترامی دارد. من فکر می کنم او و مدیران قبلی پرسپولیس در دایره بسیار کوچکی از فعالیت های مالی مانده اند. این باشگاه ها ظرفیت های بسیار زیادی دارند. متاسفانه حق پخش تلویزیونی را فراموش نموده اند و باز هم دنبال پیغامک های طرفداران از اقشار متوسط و ضعیف مالی جامعه هستند. طرفدار عاشقش است. نباید او را با دو پیغام کوتاه مقایسه کرد و سنجید. راه درآمدزایی کاملا اشتباه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 776

به "درآمدزایی انصاریفرد اشتباه است، رئیس هیات مدیره را نمی شناسم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمدزایی انصاریفرد اشتباه است، رئیس هیات مدیره را نمی شناسم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید