خودتان کارهای اقامت سوئد را انجام دهید، بدون احتیاج به وکیل

به گزارش آسمان تو، یکی از پرطرفدارترین مقصدها جهت ادامه تحصیل و یا اقامت همیشگی برای ایرانیان، مهاجرت به سوئد است.

خودتان کارهای اقامت سوئد را انجام دهید، بدون احتیاج به وکیل

در طی سال های آمار مهاجرت به دیگر کشورها از جمله کانادا، ترکیه، آمریکا، انگلیس، سوئد و سایر کشورهای پیشرفته جهان بالا رفته و سالانه ایرانیان قابل توجهی ویزای این کشورها را دریافت می کنند.

در این میان مهاجرت به سوئد از جمله مواردیست که بسکمک از ایرانیان در پی آن هستند و تمام کوشش خود را می کنند تا با أخذ ویزای کاری، تحصیلی، توریستی و… اقامت سوئد را دریافت کنند.

افراد زیادی با پرداخت هزینه های هنگفت به شرکت ها و وکلای خود پیروز به أخذ ویزا و دریافت اقامت سوئد جهت مهاجرت به این کشور می شوند. اما در این میان شرکت هایی نظیر شرکت سویدیش رزیدنسی هم هستند که با ارائه بسته های آموزشی و دادن مشاوره های لازم به افراد مستعد مهاجرت کمک می نماید تا بدون احتیاج به وکیل یا مؤسسه خاصی تمامی کارهای مهاجرتی و اقامتی خود را به تنهایی انجام دهد و در هزینه های خود صرفه جویی نماید.

از جمله محصولات آموزشی ارائه شده به وسیله شرکت سویدیش رزیدنسی می توان به دوره های آموزشی گام به گام مهاجرت به سوئد(از صفر تا صد)، دوره های آموزشی رایگان زبان سوئدی و دوره های آموزشی رایگان نقشه راه مهاجرت به سوئد اشاره نمود. در ادامه مزایا و کاربرد بسته آموزشی گام به گام مهاجرت به سوئد و بسته آموزشی نقشه راه مهاجرت به سوئد را مورد آنالیز قرار خواهیم داد. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

دوره آموزشی گام به گام مهاجرت به سوئد

پکیج آموزشی گام به گام مهاجرت به سوئد برای اولین بار در ایران به وسیله شرکت سویدیش رزیدنسی ارائه شده است. در این پیکیج شما می توانید با روش أخذ ویزای دانشجویی بدون کمک مؤسسات و وکلا، اقامت سوئد را به راحتی دریافت نمایید. شما با دریافت این بسته آموزشی، تمامی مراحل گرفتن ویزا و مجوز اقامت را به صورت گام به گام از صفر تا صد فرا خواهید گرفت. بسته آموزشی گام به گام مهاجرت به سوئد به شما کمک خواهد نمود که به صورت مستقل و بدون احتیاج به وکیل برای خود حساب کاربری ایجاد کنید و با معین رشته و پذیرش در دانشگاه مورد نظر، مراحل مربوط به أخذ ویزای دانشجویی، نحوه مصاحبه در سفارت و… را انجام دهید بدون این که متحمل پرداخت هزینه مضاعف به مؤسسات پذیرش دانشجو شوید.

بعلاوه در تمام طول فرایند مهاجرت به سوئد شما می توانید از هدایت ها و مشاوره های مسئولین شرکت سویدیش رزیدنسی هم بهرمند شد و کارهای اقامتی خود را با سرعت بیشتری پیگیری نمایید. به طور کل با بسته آموزشی گام به گام مهاجرت به سوئد شما می توانید به تنهایی ویزای دانشجویی، پذیرش کورس زبان انگلیسی و سوئدی 6 ماهه و یکساله را دریافت نمایید و با چگونگی پذیرش مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در سوئد هم آشنا شوید. بعلاوه می توانید با گذراندن دوره آموزشی گام به گام مهاجرت به سوئد با نحوه پذیرش در کادر درمانی از أخذ تأییدیه اداره بهداشت سوئد گرفته تا پذیرش و دریافت ویزای آن آشنا شوید.

از دیگر مزایای آموزش گام به گام مهاجرت به سوئد این است که چگونگی پذیرش کورس زبان سوئدی سطح A1 به شکل آنلاین از ایران و دریافت پذیرش یکساله کورس زبان سوئدی مقطع A2 به صورت رایگان در سوئد را فرا خواهید گرفت. در طول این دوره آموزشی شما با نحوه دریافت فاند و اسکولاشیپ، برآورد هزینه های مربوط به زندگی و اقامت سوئد، اطلاعات مربوط به خانه یابی و یا خوابگاه دانشجویی، رزومه نویسی، نحوه کاریابی، نحوه اخذ اقامت و دریافت پاسپورت آشنا خواهید شد.

سرفصل های پکیج آموزشی گام به گام مهاجرت به سوئد

سرفصل های این این پکیج آموزشی شامل موارد زیر است:

  • شرح درباره کشور سوئد و فرهنگ آن
  • هزینه زندگی در سوئد
  • انواع پذیرش دانشجویی
  • سایت مرجع دانشکده های کشور سوئد
  • دریافت پذیرش دانشگاهی در مقطع کارشناسی
  • دریافت پذیرش دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد
  • دریافت پذیرش دانشگاهی در مقطع دکترا
  • دریافت پذیرش برای کورس های زبان انگلیسی
  • دریافت پذیرش کورس زبان سوئدی شش ماهه، یک ساله و به صورت رایگان
  • کادر درمان
  • درخواست ویزای دانشجویی
  • بیمه دانشجویی
  • نحوه مصاحبه در سفارت
  • خانه یابی و خوابگاه دانشجویی
  • نحوه کاریابی
  • نحوه رزومه نویسی
  • معرفی سایت های مهم و کاربردی
  • نحوه تبدیل ویزای دانشجویی به ویزای کاری

برای دریافت ویدئوهای این دوره، اینجا کلیک کنید.

دوره های آموزشی رایگان نقشه راه مهاجرت به سوئد

شما برای مهاجرت به سوئد می توانید از راه های مختلف اقدام به گرفتن ویزا جهت اقامت سوئد نمایید. راه های مختلفی برای دریافت ویزا وجود دارد که همگی آنها در دوره آموزشی رایگان نقشه راه مهاجرت به سوئد آموزش داده شده است. شما با گذراندن دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که از چه راهی و با چه روشی می توانید مهاجرت به سوئد داشته باشید و اقامت دائم دریافت نمایید. محتویات این دوره با مرور زمان به روز رسانی شده و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

برای شرکت در این دوره آموزشی رایگان، اینجا کلیک کنید.

دوره رایگان آموزش زبان سوئدی

برای مهاجرت به سوئد مخصوصا از نوع اقامت کاری، خیلی مهم است که به زبان سوئدی مسلط باشید. شما می توانید با شرکت در این دوره رایگان، زبان سوئدی را یاد بگیرید و شرایط مهاجرت خود را تسهیل کنید.

برای شرکت در این دوره، روی لینک زیر کلیک کنید.

https://swedishresidency.com/product/swedish-language-course/

شما با دریافت بسته های آموزشی شرکت سویدیش رزیدنسی می توانید از مشاوره و هدایت های کاملاً رایگان وکلای این شرکت استفاده نموده و در طول فرآیند مهاجرت به سوئد از کمک و کمک این عزیزان هم بهرمند شوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت شرکت سویدیش رزیدنسی مراجعه نموده و بسته های آموزشی مورد احتیاج خود را دریافت نمایید و با خاطری آسوده و با کمترین هزینه کارهای اقامتی و مهاجرتی خود را به راحتی و به تنهایی انجام دهید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1897

به "خودتان کارهای اقامت سوئد را انجام دهید، بدون احتیاج به وکیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودتان کارهای اقامت سوئد را انجام دهید، بدون احتیاج به وکیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید