خرید آنلاین سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با IP استاتیک ممکن شد

به گزارش آسمان تو، شاتل موبایل از فراهم شدن امکان خرید آنلاین سیم کارت هوشمند با IP ثابت (استاتیک) اطلاع داد.

خرید آنلاین سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با IP استاتیک ممکن شد

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه در جدیدترین اقدام خود شرایطی را فراهم نموده تا تمامی متقاضیان حقیقی و حقوقی استفاده از سیم کارت هوشمند با IP استاتیک بتوانند به صورت آنلاین نسبت به خرید این محصول به وسیله فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل اقدام نمایند.

راه حل سیم کارت هوشمند با IP استاتیک به سازمان ها، شرکت ها، کسب و کارها و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی، این امکان را می دهد تا IP منحصر به فرد و ثابت معتبر و دائمی خود را در اینترنت داشته باشند.

شاتل موبایل راه حل IP استاتیک مبتنی بر شبکه تلفن همراه را با امکاناتی از قبیل پیاده سازی سیاست های دسترسی پذیری بر مبنای IP ثابت، ارائه شناسه منحصر به فرد و معتبر به سازمان ها، کسب وکارها و افراد، تسهیل در ارائه خدماتی نظیر انتقال تصاویر دوربین های مدار بسته (CCTV)، VoIP، بازی های آنلاین، ایجاد محدودیت دسترسی به حساب ها و خدمات حساس و مدیریت دسترسی و ایمنی اطلاعات، به وسیله IP بر اساس سیاست امنیتی مشتریان و سازمان ها و بعلاوه افزایش ایمنی سیم کارت های سازمانی برای دسترسی به شبکه داخلی به تمامی متقاضیان و بدون محدودیت، ارائه می دهد.

اشخاص حقیقی برای سفارش و خرید سیم کارت با IP استاتیک شاتل موبایل می توانند به فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل و متقاضیان حقوقی برای خرید می توانند به فروشگاه اینترنتی سازمانی شاتل موبایل مراجعه نمایند. سیم کارت با IP استاتیک شاتل موبایل در قالب بسته های یکساله و دوساله تا سرانجام 20 مهر ماه با تخفیف تا 25 درصد به فروش می رسد.

شاتل موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال اتوماتیک به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم کارت های خود فراهم نموده و با تحلیل مداوم شبکه های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به صورت کاملا هوشمند انتخاب می نماید. تمامی مشترکین شاتل موبایل با شماره گیری کد دستوری *1*8# یا به وسیله مدیریت اینترنتی حساب شاتل موبایل خود می توانند ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به صورت دستی شبکه میزبان سیم کارت خود را در لحظه تغییر داده و یا قابلیت انتخاب هوشمند شبکه را مجددا فعال نمایند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2303

به "خرید آنلاین سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با IP استاتیک ممکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آنلاین سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با IP استاتیک ممکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید