معرفی برترین دزدگیر منزل و جک پارکینگی برای خانه شما

به گزارش آسمان تو، دزدگیر منزل برترین و مهمترین دستگاه حفاظتی و امنیتی برای محافظت از اموال و دارایی ها و جلوگیری از به سرقت رفتن آن ها است. دزدگیر اماکن را می توان در منزل، دفتر کار، مغازه، فروشگاه، انبار، سوله و هر مکانی که احتیاج محافظت در مقابل سرقت داشته باشد، نصب کرد.

معرفی برترین دزدگیر منزل و جک پارکینگی برای خانه شما

برای مشاهده قیمت دزدگیر منزل میتوانید وارد لینک شوید و از انواع دزدگیرهای خوب و با کیفیت بازدید نمایید.در ادامه به آنالیز انواع دزدگیر اماکن و برندهای شناخته شده آن میپردازیم.

انواع دزدگیر منزل

در ابتدای امر باید بدانید که دزدگیرهای اماکن در سه دسته ساده، با تلفن کننده خط ثابت و فول امکانات در بازار وجود دارند.

1) دزدگیر منزل ساده از لحاظ قیمت ارزان بوده اما درصورت وقوع سرقت، فقط آژیر دزدگیر فعال شده و تماسی از سمت دزدگیر برای اعلام سرقت به مالک انجام نمی گردد.

2) دزدگیر منزل با تلفن کننده خط ثابت از لحاظ قیمت در رده میانه واقع شده است. دزدگیر خط ثابت در هنگام وقوع سرقت علاوه بر فعال کردن آژیر از طریق خط ثابت محل نصب دزدگیر با شماره تماس های ثبت شده در حافظه تماس گرفته و اطلاع رسانی می کند.

3) دزدگیر منزل فول امکانات دزدگیری است که در زمن سرقت علاوه بر آژیر زدن از طریق خط ثابت و سیم کارت با شماره تماس های ثبت شده در حافظه تماس گرفته و از طریق ارسال پیامک نیز اطلاع رسانی انجام می دهد. به این نوع دزدگیر اماکن، دزدگیر سیم کارتی گفته می گردد.

برند های برتر دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن فایروال

شرکت فایروال به عنوان یکی از برترین فراوریکننده های سیستم های حفاظتی (دزدگیر اماکن) در ایران با چندین دهه تجربه درخشان در زمینه فراوری و توزیع انواع دزدگیر اماکن و دوربین های مداربسته فعالیت می کند . این مجموعه با در اختیار داشتن تیمی مجرب و متخصص و با به کار گیری جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری های روز جهان در کوشش است تا رضایت شما عزیزان را به عنوان اساسی ترین رکن مجموعه فایروال جلب نماید.

این شرکت دزدگیر های اماکن خود را در سه مدل F6 بدون تلفن کننده,F7 با تلفن کننده خط ثابت , F9 با تلفن کننده سیم کارتی و F10 سیمکارتی به همراه رله قطع و وصل جریان برق عرضه میکند.

مزیت های دزدگیر فایروال

مزیت هایی که دستگاه دزدگیر فایروال را نسبت به دیگر برند ها متمایز میکند عبارتند از: گارانتی 5 ساله این شرکت که در مقایسه با دیگر برندها حدود سه سال بیشتر است که این امر به علت کیفیت بالای فراوری این محصول میباشد.

دزدگیر فایروال F9 و F10 دارای 8 زون بیسیم و باسیم میباشد که در مقایسه با برند های دیگر که 4 ویا 5 زون هستند منطقه ها بیشتری را به صورت مستقیم پوشش میدهد مثلا اگر مکانی مانند منزل و یا اداره دارای 8 اتاق باشد و دستگاه شما 4 زون باشد شما مجبور هستید 4 اتاق دیگر را بصورت سری با اتاق های دیگر ببندید بنابر این هنگام تحریک دزدگیر نمیتوانی بفهمید که سنسور کدام اتاق فعال شده,اما اگر دستگاه 8 زون داشته باشد هر زون را به یک اتاق اختصاص میدهید و اتاقی را که در ان چشمی فعال شده را از روی ال ای دی های دستگاه پیدا می کنید.

صفحه نمایش فارسی و سخن گو فارسی بودن F9 و F10 کار شما را برای تنظیمات راحت میکند.

سنسور های دزدگیر خانه فایروال در مقایسه با دیگر برندها کامل بوده و با همین برند انواع چشمی حرکتی با سیم و بیسیم ,مگنت,سنسور لرزشی ,آژیر بیسیم و باسیم,پدال و… را دارا میباشد.

تفاوت مدل F9 با F10 : هر دو دستگاه از لحاظ عملکرد و امکانات یکی هستند و تنها تفاوت این دو دزدگیر, وجود هفت عدد رله برای روشن و خاموش کردن لوازم برقی و لامپ است که در مدل F10 وجود دارد و از طریق نرم افزار قابل کنترل است.شما میتوانید لامپ منزل و لوازم برقی مانند جک پارکینگ,کرکره برقی,کولر گازی,پرده برقی و… را در صورتی که آمپر مصرفی بالایی نداشته باشند به طور مستقیم به رله وصل کنید ویا از کنداکتور برای ایمنی بیشتر (آمپر بالا مانند کولر گازی) بهره ببرید.

دزدگیر منزل کلاسیک

شرکت الکترونیک کاران(سهامی خاص) در سال 1362 تاسیس شده و طی 34 سال فعالیت در فراوری دستگاههای الکترونیکی افتخارات متعددی را کسب نموده است.سیستم های حفاظتی کلاسیک، پرفروشترین سیستم حفاظتی در کشور، محصول شرکت الکترونیک کاران می باشد.کلیه مراحل طراحی محصولات از طریق کارشناسان شرکت و مراحل ساخت در کارخانه الکترونیک کاران، مطابق با استاندارد ISO9001:2015 صورت می گیرد.

دزدگیر منزل کلاسیک دارای 4 زون می باشد که می توان به آن چشمی با سیم و یا مگنت و انواع سنسور های دزدگیر را به آنها وصل نمود. بعلاوه این مرکز دزدگیر از چشمی های بی سیم با فرکانس 433.92 مگاهرتز پشتیبانی می کند که پیشنهاد کلاسیک برای این چشمی دیزدگیر وایرلس Fox2 می باشد.

با اتصال این دزدگیر به تلفن کننده سیم کارت خور G1 قابلیتهایی اضافه می گردد که بسیار کاربردی است که مهمترین آن فعال و غیر فعال کردن دزگیر اماکن از راه دور از طریق تلفن همراه از طریق SMS یا اپ اختصاصی کلاسیک می باشد. قابلیت دیگر که می توان از آن نام برد دارا بودن 4 رله جداگانه است که می توان فرمانهای جداگانه ای به دستگاههای برقی محل نصب دزدگیر ارسال کرد. به طور مثال می توان درب برقی دفتر یا محل کار را از راه دور باز نمود.

برترین برند جک پارکینگی

برای خرید جک پارکینگی باید اطلاعات کامل درب پارکینگ از جمله وزن درب،عرض درب و تعداد تردد روزانه را داشته باشید تا مناسب ترین جک را تهیه کنید.

جک پارکینگی ایرانی سیماران

جک پارکینگی ایرانی سیماران را به جرات میتوان با کیفیت ترین جک پارکینگی ایرانی دانست ، کیفیت ساخت بالا و بهره گیری از موتور قدرتمند ، گارانتی و پشتیبانی شرکت سیماران این برند را برترین برند داخلی نموده است.همانطور که گفته شد شرکت سیماران محصولی با نام جک فراز سیماران را در گروه فراوریات خود قرار داده است که از نظر کیفیت و کارایی در رده محصولات بسیار خوب درب اتوماتیک و جک پارکینگی قرار گرفته است.

جک پارکینگ ایرانی سیماران مدل فراز 4S، یکی از برترین , با کیفیت ترین و بی صدا ترین محصولات بازار است که نام شرکت سیماران را یدک میکشد. این شرکت از سال 1350 تا کنون مشغول به فعالیت است و خدمات پس از فروش عالی که در محل انجام میگردد از محاسن این برند معتبر است.محصولات سیماران کنترل کیفی بسیار خوبی دارد که باعث شده خرابی محصولات به حداقل برسد.

جک پارکینگی سیماران 4S توان باز کردن هر لنگه درب تا 350 کیلوگرم با طول 2 متر را دارد که قدرتی مناسب در میان محصولات بازار به شمار میرود.مدار فرمان جک های سیماران Q70 است که مدل ارتقاء یافته Q60 پروتکو بوده و تمام امکانات لازم از جمله دوسرعته بودن,اتصال به قفل برقی ,تشخیص مانع و تنظیمات دقیق جک ها و… را داراست.

جک پارکینگی میلان 400

جک پارکینگی میلان 400 یکی از برترین جک های درب پارکینگ و ساخت ایران است و ظاهری شبیه به جک درب پارکینگ پروتکو ایتالیا را دارد.موتور 220 ولت این جک قدرت خوبی را به آن داده و توان کشش هر لنگه درب تا 350 کیلوگرم را با طول هر لنگه 2 متر را دارد.خلاص کن جک درب پارکینگ میلان مشابه جک پروتکو کلیدی بوده وامنیت بالاتری نصبت به خلاص کن های اچاری دارد.

منبع: اتاق
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2321

به "معرفی برترین دزدگیر منزل و جک پارکینگی برای خانه شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین دزدگیر منزل و جک پارکینگی برای خانه شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید