خریدی متفاوت در بازار های شناور بانکوک

به گزارش آسمان تو، بازارهایی خاص در بانکوک

بانکوک شهری است که می توانید خرید های لوکس، ارزان و جالبی در بازارهای خیابانی و مراکز خرید این شهر تجربه کنبد. با بیرون آمدن از این شهر با بازارهای شناور بانکوک روبرو می شوید که تجارب جدید و منحصر بفردی از خرید هستند. در گذشته و زمانی که تایلند ونیز آسیا بود این بازارها رونق خا صی داشت اما امروزه بسیازی از کانال های تایلند از بین رفتند و این بازارها جنبه توریستی پیدا نموده اند. با بازدید از این بازارها در محیطی متفاوت و جالب غذاهای تازه خرید می کنید.هم در بازارهای شناور نزدیک شهر و هم در بازارهای دورتر، بر روی قایق ها غذاهای سنتی در زمانی بسیار کم پخت می گردد که می توانید مزه بینظیر آن ها را امتحان کنید. با خبرنگاران همراه شوید تا بعضی از این بازارهای شناور را به شما معرفی کنیم تا با آشنایی با حال و هوای آن ها در سفر خود به این کشور بازدید از ان ها را از دست ندهید

خریدی متفاوت در بازار های شناور بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

بازار شناور تالینگ چان

یکی از نزدیک ترین بازارهای شناور به شهر بانکوک است و در چند کیلومتری این شهر واقع شده است. این بازار، کوچک و تا حدودی سنتی است . برخلاف دیگر بازارهای شناو، این بازار بصورت یک کانال بزرگ پر از قایق های شناور نیست بلکه در اینجا قایق ها در طول لبه اسکله قرار گرفته اند و بیشتر شبیه بازار کنار رودخانه ای می باشد. وقتی به این بازار می آیید می توانید از فرصت استثنائی قایق سواری در این کانال زیبا بهره ببرید و بعد گوشه ای بنشینید و یکی از اسنک های غذاهای دریایی این بازار را میل کنید و بعد از آن در زیر سایه درختان کنار این کانال ها نشسته و استراحت کنید. اینجا پر از پشه است پس حتما لباس آستین بلند بپوشید.

بازار شناور وات سای

اگر بدنبال بازارهای شناور بانکوک هستید وات سای فقط نیم ساعت رانندگی تا مرکز شهر بانکوک فاصله دارد. قبلا افراد محلی در این بازار شناور جمع می شدند اما ساخت جاده جدید در کنار این بازار آن را از رونق انداخت . در سال های اخیر دوباره بازار رونق پیدا نموده و زندگی به آن بازگشته است. با آمدن به این بازار می توانید از نزدیک زندگی تایلندی را ببینید و از غذاهای خوشمزه قایق های این بازار میل کنید.

بازار شناور خلنگ لات مایوم

در همان منطقه از شهر که بازار شناور تالینگ چان واقع شده است این بازار نیز در آنجا واقع شده و در سال های اخیر به لیست بازارهای شناور بانکوک اضافه شده است. این بازار جنبه توریستی ندارد و فقط افراد محلی به آن می آیند برای همین سنتی تر از بازارهای دیکر است بعد از رونق تالینگ چان، مردم محلی تصمیم گرفتند خود این بازار را راه بیندازند و در آن به فروش میوه ها و سبزیجاتی که خود به عمل آورده اند مشغو ل شوند. با 90 دقیقه قایق سواری در این رودخانه می توانید با زندگی روستایی تایلند بیشتر آشنا شوید.

بازار شناور بانگ فلی

در 29 کیلومتری مرکز شهر بانکوک واقع شده است اما دسترسی راحتی دارد می توانید تا شرق ترین نقطه بانکوک با قطار آمده و از آنجا تاکسی بگیرید و بعد از 20 دقیقه به این بازار برسید. اگر می خواهید با تایلند سنتی آشنا شوید حتما به این بازار سر بزنید چون می توانید قاطی مردم محلی شوید و از غذاهای محلی خوشمزه اینجا میل کنید.

بازار شناور امفاوا

این بازار کمی دورتر و در فاصله 50 کیلومتری مرکز شهر بانکوک واقع شده است و در کانال امفاوا برپا می گردد. بشتر افراد بومی تایلند به اینجا میآیند و بیشتر آثار هنری و لباس در اینجا بفروش می رشد.

بازار شناور دامنوئن سادوک

این بازار، سنتی نیست و آخر هفته ها پر از توریست هایخارجی می گردد برای رسیدن به اینجا یاید در ترمینال جنوب اتوبوس گرفت و پس از 2 ساعت به این بازار زیبا رسید.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 405

به "خریدی متفاوت در بازار های شناور بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریدی متفاوت در بازار های شناور بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید