خبرنگاران توافق ساخت 1150 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد اصفهان امضا شد

به گزارش آسمان تو، کاشان- خبرنگاران- توافق نامه ساخت یک هزار و 150 واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان اصفهان، در آیینی با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به امضا رسید.

خبرنگاران توافق ساخت 1150 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد اصفهان امضا شد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

توافق ساخت این واحدهای مسکونی که 150 مورد آن ویژه اردستان است، شامگاه آدینه با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، بین مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و عباس رضایی استاندار اصفهان به امضا رسید و عملیات ساخت آن در آیینی نمادین با حضور جمعی از مسوولان کلنگ زنی شد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: ساخت یک هزار و 150 واحد مسکونی برای مددجویان عزیز کمیته امداد حضرت امام (ره) در این منطقه کلنگ زنی شد که این واحدها در کمتر از یک سال مانند سایر طرح هایی که داریم، انجام می گردد.

محمدباقر نوبخت افزود: کمیته امداد حضرت امام (ره) در این زمینه فعال است و سازمان و برنامه و بودجه کشور نیز به نمایندگی از دولت پشتیبانی اقتصادی این کار را برعهده دارد، ان شاء الله که مبارک باشد.

وی یادآور شد: امروز البته سه هزار واحد مسکونی نیز کلنگ زنی شد که برای روستاها بود و اولویت دریافت این واحدها با افراد زیر پوشش کمیته حضرت امام (ره) است.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: 28 کیلومتر از مسیری که از اصفهان به اردستان ختم می گردد، به سرعت بخشی در ساخت احتیاج داشت و 250 میلیارد ریال لازم بود که این را هم سازمان برنامه و بودجه تقبل کرد، مشروط بر اینکه مردم عزیز اردستان بتوانند تا هفته دولت از آن استفاده نمایند.

وی افزود: اقدامات دیگری نیز برای توسعه این شهرستان در نظر گرفتیم که فرماندار اردستان در هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه اعلام خواهد نمود.

نوبخت همچنین در خصوص مطالبات گندم کاران و پیمانکاران یادآور شد: 15 هزار میلیارد ریال برای مطالبات کشاورزانی که در قالب خرید تضمینی گندم خود را به شرکت بازرگانی دولت فروخته بودند، اختصاص دادیم و 50 هزار میلیارد ریال نیز برای مطالباتی که پیمانکاران در طرح های عمرانی مختلف داشتند؛ یعنی 65 هزار میلیارد ریال در این هفته بود که تخصیص هم روز چهارشنبه به خزانه ابلاغ شد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان 107 هزار و 940 خانوار با جمعیت بیش از 204 هزار نفر را زیر پوشش دارد که 57 درصد سرپرست زن و 43 درصد سرپرست مرد هستند.

رییس سازمان برنامه و بودجه که پیش تر از پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی، چند طرح عمرانی و واحد تولیدی دیدن کرد و در نشست شورای برنامه ریزی استان حضور یافت، در ادامه سفر 2 روزه خود به استان اصفهان در آیین گرامیداشت هفتم تیر در اردستان حضور پیدا می نماید.

شهرستان اردستان با جمعیت بیش از 42 هزار نفر، در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1170

به "خبرنگاران توافق ساخت 1150 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد اصفهان امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توافق ساخت 1150 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد اصفهان امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید