خبرنگاران بزرگترین رویداد فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش آسمان تو، کرمانشاه- خبرنگاران- جشنواره دهم دانشگاهی حرکت، جشنواره هشتم دانشگاهی رویش و دومین جشنواره استانی چرتکه با محورهای صنایع دستی، هنرهای تجسمی، کارآفرینی، گردشگری، پوشاک ایرانی اسلامی، محصولات ارگانیک، سوغات و خوراکی های محلی شنبه در دانشگاه رازی کرمانشاه افتتاح شد.

خبرنگاران بزرگترین رویداد فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه افتتاح شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

این نمایشگاه با 16 غرفه از سوم تا هشتم اسفند ماه در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه رازی از ساعت هشت صبح تا ساعت 18 پذیرای علاقه مندان است.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: بسیار راضیم در جمع دانشجویانی هستیم که به کارهای فوق برنامه علاقه دارند و امیدواریم که این شور و نشاط شما در زمینه های مختلف فعال و پایدار باشد.

محمدابراهیم اعلمی آل آقا اضافه کرد: دانشگاه محیط زندگی شماست و هرچه قدر ما بتوانیم مولفه های مختلف زندگی را در اینجا بازتر کنیم و محیطی لطیف و دلنشین را برای شما مهیا کنیم، راضی و خرسندیم.

وی گفت: خیلی راضییم که حوزه هنری دانشگاه رازی به این موضوع مهم نگاه و توجه ویژه ای داشته است و ما هم در کنار شما هستیم تا بتوانیم مسائل را رفع و خدمتی را به شما عزیزان ارایه دهیم.

دکتر محمدابراهیم اعلمی آل آقا رییس دانشگاه رازی کرمانشاه

دانشگاه رازی کرمانشاه در بهمن ماه سال 1351 با عنوان دانشکده علوم توسط شادروان دکتر عبدالعلی گویا آغاز به فعالیت کرد.

این مرکز در سال 1353 به دانشگاه رازی تغییر نام یافت، در آغاز سال تحصیلی در سال 1351 دانشکده علوم با پذیرش 200 دانشجو در چهار رشته فیزیک، شیمی، زیست شناسی و ریاضی موجودیت خود را بیان کرد.

دانشگاه رازی کرمانشاه اکنون نزدیک به 12 هزار دانشجو، 460 هیات علمی و هزار و 100 پرسنل دارد

منبع: ایرنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 955

به "خبرنگاران بزرگترین رویداد فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بزرگترین رویداد فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید