خبرنگاران افزایش رضایت شهروندان تهرانی از عملکرد شهرداری در مقابله با کرونا

به گزارش آسمان تو، تهران-خبرنگاران- رئیس مرکز ارتباطات و امور بین لملل شهرداری تهران با اشاره به نتایج نظرسنجی اخیر این نهاد و ایسپا اعلام نمود: رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری در مقابله با اپیدمی کرونا افزایش پیدا نموده است.

خبرنگاران افزایش رضایت شهروندان تهرانی از عملکرد شهرداری در مقابله با کرونا

غلامحسین محمدی روز چهارشنبه در حساب توییتر خود نوشت: نتایج نظرسنجی اخیر شهرداری تهران و ایسپا حاکی از افزایش رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری تهران در مقابله با اپیدمی کرونا طی سه هفته گذشته است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین لملل شهرداری تهران بیان نموده است: بر اساس یافته های این نظرسنجی میزان نارضایتی از 44 درصد به 36 کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگاران، موج اول نظرسنجی دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران) از مردم تهران درباره کرونا 12تا 14 اسفندماه، موج دوم این نظرسنجی، 21 تا 24 اسفند98 و موج سوم آن 16 تا 19 فروردین ماه99 اجرا شده است.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن ماه سال 98 کشور را درگیر نموده بر اساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا به امروز 64 هزار و 586نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، 29 هزار و 812 نفر از بیماران بهبود یافته و سه هزار و 993 نفر به علت ابتلا به کرونا فوت نموده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1087

به "خبرنگاران افزایش رضایت شهروندان تهرانی از عملکرد شهرداری در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش رضایت شهروندان تهرانی از عملکرد شهرداری در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید