جزئیات بسته های مدت دار طرح ترافیک

به گزارش آسمان تو، معاون بهره برداری از سیستم های حمل و نقل و محدوده های ترافیک شهرداری تهران جزئیات بسته های مدت دار طرح ترافیک را بیان نمود.

جزئیات بسته های مدت دار طرح ترافیک

به گزارش ایرنا، عمار سعیدیان فر روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: برای سهولت تردد شهروندانی که به علت قرار گرفتن محل کار و زندگی طرح ترافیک زیاد تردد دارند بسته های مدت دار یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه طراحی شده است.

وی افزود: برای خوردو های دارای معاینه فنی عادی بسته های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه به ترتیب به مبلغ 13 میلیون و 320 هزار ریال، 37 میلیون و 680 هزار ریال و 70 میلیون و 920 هزار ریال است.

معاون بهره برداری از سیستم های حمل و نقل و محدوده های ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: برای خودرو های دارای معاینه فنی برتر مبلغ 9 میلیون و 312 هزار ریال برای بسته یک ماهه، 26میلیون و 400 هزار ریال برای بسته سه ماهه و 49 میلیون و 602 هزار ریال برای بسته شش ماهه در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: این بسته ها در سامانه تهران من به آدرس http://www.my.tehran.ir قابل خریداری است.

به طور معمول 2 طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می شود و شرط ورود به این محدوده ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه تهران من و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان های شریعتی و 17 شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 19 فروردین 1402 بروزرسانی: 19 فروردین 1402 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2396

به "جزئیات بسته های مدت دار طرح ترافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بسته های مدت دار طرح ترافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید