توقف گل ریحان برابر آلومینیوم سازی

به گزارش آسمان تو، تیم های آلومینیوم سازی و گل ریحان البرز در اراک امتیازات را تقسیم کردند.

توقف گل ریحان برابر آلومینیوم سازی

به گزارش خبرنگار از ،هفته بیست وسوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور بین دو تیم آلومینیوم اراک وگل ریحان البرز در اراک برگزار گردید .

برای تیم آلومینیوم سازی مسعود پورمحمد، ابوالفضل قربانی، وحید فارغ، مهدی ترکمان، رامتین سلیمان زاده، محمود قائدرحمتی، ایمان باصفا، سیدمهدی حسینی، حجت اسلامی، پویا آریا کیا و علی یونسی به میدان رفتند.

نیمه نخست این دیدار بازی بیشتر به صورت درگیری و فیزیکی و پایاپای در میانه میدان دنبال شد و دو تیم نتوانستند حملاتی جدی را روی دروازه هم ترتیب دهند و در نتیجه این نیمه با نتیجه بدون گل انتها یافت.

نیمه دوم این دیدار با حملات گل ریحان به روی دروازه آلومینیوم سازان شروع شد تا جایی که در روی اشتباه مدافع آلومینیوم مهاجم گل ریحان تا یک قدمی باز کردن دروازه آلومینیوم رفت، اما پیروز به انجام این کار نشد.

در ادامه دو تیم تمام کوشش خود را کردند تا پیروز میدان باشند، اما پیروز به انجام این کار نشدند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل انتها یافت .

در خاتمه این بازی یاسر فیضی از تیم گل ریحان با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

این بازی میهمان های ویژه ای داشت آقای آقازاده استاندار مرکزی، روغنی عضو هیات مدیره شرکت ایرالکو، رضایی رییس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم و حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 216

به "توقف گل ریحان برابر آلومینیوم سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف گل ریحان برابر آلومینیوم سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید