توسعه دنیای بازی های رایانه ای با گیم های دانش بنیان ها

به گزارش آسمان تو، یک شرکت دانش ­بنیان پیروز به عرضه و فراوری بازی­ های بومی رایانه ­ای با ژانر اجتماعی شد.

توسعه دنیای بازی های رایانه ای با گیم های دانش بنیان ها

بنیامین سالاری، مدیر عامل این شرکت دانش­ بنیان فعالیت اصلی این مجموعه را در زمینه فراوری بازی های رایانه ­ای دانست و گفت: وب، رباتیک و بسترهای هوشمند از دیگر زمینه های فعالیت این شرکت است.

وی اضافه نمود: این شرکت توانست بازی روی خط را ابداع کند که در دو جشنواره بین­ المللی توانست جوایزی را کسب کند. برنامه­ نویسی شبکه، برنامه نویسی بلادرنگ وپیام ­رسان بلادرنگ از جمله ویژگی ­های متمایز این مجموعه بازی است.

سالاری با اشاره به تحقیقات انجام گرفته در این شرکت، گفت: تا به امروز پیروز به عرضه بازی رایانه ای با موضوع اجتماعی شدیم و ما در نظر داریم بازی ­های بیشتری در این ژانر فراوری کنیم.

مدیر عامل این شرکت فراوری بازی­ های استراتژیک را بخش دیگری از کار این شرکت نام برد و ابراز امیدواری کرد که در این زمینه بتوانند محصولات با کیفیت و باب سلیقه کاربر ایرانی فراوری نمایند و ادامه داد: شرکت ­های ایرانی توان و قدرت رقابت با رقبای خارجی را دارند ولی نهادهای دولتی باید از بخش خصوصی حمایت نمایند و بسته­ های حمایتی لازم نظیر تسهیلات را به صورت هوشمندانه­ ای تخصیص دهند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این فعال دانش ­بنیان همچنین بیان نمود: به دلیل احتیاج به خرید سرور، برای برخورداری از حمایت ­های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اقدام کرده­ ایم. در صورت اختصاص این حمایت­ ها، تعداد بیشتری از افراد فارغ ­التحصیل در این مجموعه مشغول به کار خواهند شد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1590

به "توسعه دنیای بازی های رایانه ای با گیم های دانش بنیان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه دنیای بازی های رایانه ای با گیم های دانش بنیان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید