ماشین آلات مورد احتیاج صنایع چوب در داخل ساخته شد

به گزارش آسمان تو، یک شرکت دانش بنیان محصولی ساخته که کاربرد آن حکاکی، منبت کاری و برش در صنایع چوب است

ماشین آلات مورد احتیاج صنایع چوب در داخل ساخته شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، جاهد سعدانی مدیرعامل شرکت دانش بنیان فنی مهندسی فرساد صنعت البرز با بیان اینکه دستگاه سی ان سی در سه مدل تخت، منبت و حکاکی محصول فراوریی این شرکت است، گفت: این ماشین آلات در صنایع چوب و کارگاه های نجاری برای حکاکی، برش زدن و ایجاد هر نقش و نگاری روی ام دی اف و چوب مورد استفاده قرار می گیرد.

سرعت و دقت بالای ماشین آلات

عمده کاربرد این محصول در صنایع چوب بوده و برای فراوری محصولاتی از قبیل انواع مبلمان مسکونی، اداری، انواع درب ضد سرقت، اتاقی، کابینت سازی، سیسمونی بچه، انواع میز کمد و جایگاه از این محصول استفاده می گردد.

دستگاه سی ان سی همچون یک روبات سه یا چهار محور عمل می نماید و با دقت و سرعت بسیار بالا در حکاکی، منبت کاری و بعلاوه برش انواع چوب و ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد.

اپراتور به وسیله کامپیوتر طرح مورد نظر را طراحی نموده و به وسیله کنترلر دستگاه، اطلاعات را به سیستم کنترلی دستگاه انتقال می دهد. بعد از استارت دستگاه، طرح درخواستی بر روی قطعه کار ایجاد می گردد.

طراحی با توجه به احتیاج مصرف کننده

از سال 1392 فراوری این محصول شروع شده و در حدود 35 نفر در این شرکت مشغول به فعالیت هستند اما با استقرار در محل نو که به زودی رخ می دهد، افزایش ظرفیت صورت می گیرد.

خدمات پس از فروش مناسب یکی از مهم ترین عوامل برای خرید این ماشین آلات محسوب می گردد که محصول داخلی دارای این مزیت است. این محصول با توجه به احتیاج مصرف کننده داخلی طراحی و ساخته شده و توانسته صرفه جویی ارزی خوبی به همراه داشته باشد. این ماشین آلات دارای کیفیت بالایی هستند و قیمت پایینی نسبت به نمونه های خارجی خود دارند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان فنی مهندسی فرساد صنعت البرز با اشاره به اینکه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت های بسیار خوبی از شرکت های دانش بنیان می نماید، اضافه کرد: از تسهیلات خوبی که این مجموعه ارائه می دهد تخصیص جواز و خدمات فروش لیزینگی است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2195

به "ماشین آلات مورد احتیاج صنایع چوب در داخل ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین آلات مورد احتیاج صنایع چوب در داخل ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید