تمجید ویژه مورینیو از جرارد پس از مصاف چلسی و لیورپول

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران: سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی پس از تساوی تیمش در خانه لیورپول در جام اتحادیه انگلیس، لب به تمجید از کاپیتان انگلیسی حریف باز کرد.

تمجید ویژه مورینیو از جرارد پس از مصاف چلسی و لیورپول

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل لیورپول در آنفیلد در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، که کار دو تیم را به بازی دوم (هفتم بهمن) کشاند، گفت اگر می توانست حاضر بود جرارد را به طور قرضی به چلسی ببرد.

جرارد که در خاتمه فصل قراردادش با لیورپول به خاتمه می رسد و به لس آنجلس گلکسی می پیوندد، پس از 17 سال حضور در لیگ برتر، انگلیس را ترک می نماید، اتفاقی به نظر آقای خاص، به نفع فوتبال جزیره نیست.

مورینیو که در سال 2005 هم به طور جدی خواستار جذب کاپیتان لیورپولی ها بود، در طول بازی شب گذشته (سه شنبه) تیمش در آنفیلد، زمانی که جرارد تعویض شد و در حال خروج از میدان بود آغاز به تشویق او کرد و با کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس دست داد. مورینیو در خاتمه بازی هم در یکی از راهروهای استادیوم آنفیلد در حالی دیده شد که داشت با دستیار قبلی خود و همتایش در لیورپول، برندان راجرز گپ می زد و طبق گفته رسانه های انگلیسی یکی از موضوع های صحبت او با راجرز، انتقال جرارد بوده است.

مورینیو در خاتمه بازی در گفت وگو با یکی از شبکه های تلویزیونی انگلیس، در پاسخ به این سؤال که آیا او حاضر بوده است برای عقد قرارداد با جرارد به لیورپولی ها پیشنهاد بدهد، گفت: هم این امکان وجود داشت و هم اینکه او را قرضی به خدمت بگیریم. من از اینکه او دارد از لیورپول می رود شادمان نیستم. دوست دارم لیگ برتر بهترین بازیکنانش را حفظ کند و به نظرم کیفیت بازی جرارد مناسب لیگ برتر است.

آقای خاص در ادامه به اتفاقاتی که در جریان بازی تیمش و لیورپول رخ داد اشاره داشت و در ارزیابی این بازی گفت: فکر می کنم که این بازی واقعاً بزرگ بود و هم ما و هم لیورپول با تمام پتانسیل خود بازی کردیم. شاهد یک بازی در اندازه مرحله نیمه نهایی بودیم و فکر می کنم که نتیجه بازی هم عادلانه بود.

مورینیو که تیمش در دقیقه 18 بازی با گلزنی ادن ازار از روی نقطه پنالتی پیش افتاد و در نهایت به تساوی رضایت داد، توضیح داد: حق لیورپول در این بازی شکست نبود چون عملکردش خوب بود. ما بازی را تحت کنترل داشتیم اما با کمی کیفیت بیشتر در پاس های خود می توانستیم فضاهای بهتری پیدا کنیم و گل های بیشتری بزنیم.

مورینیو در خاتمه درباره شانس تیمش برای صعود به فینال جام اتحادیه انگلیس بیان کرد: من نمی گویم که چلسی بخت اصلی پیروزی در این بازی و صعود به فینال است. تکلیف مان در مرحله نیمه نهایی را یک بازی دیگر معین می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 875

به "تمجید ویژه مورینیو از جرارد پس از مصاف چلسی و لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید ویژه مورینیو از جرارد پس از مصاف چلسی و لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید