تلاش های انسان محبت آمیز رشفورد، قانون دولت انگلیس را تغییر داد!

به گزارش آسمان تو، با تلاش ها و مخالفت های مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، دولت انگلیس تصمیم قبلی خودش را عوض کرده و قانون تغذیه رایگان را برای تمامی دانش آموزان در فصل تابستان تصویب کرد.

تلاش های انسان محبت آمیز رشفورد، قانون دولت انگلیس را تغییر داد!

طرح اولیه این بود که در دوران بحرانی کرونا، دولت انگلیس غذای رایگان در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار دهد، اما رشفورد کمپین جدیدی ترتیب داد و از دولت خواست این خدمات را در تعطیلات تابستانی هم ادامه دهد. مارکوس رشفورد یک نامه سرگشاده برای تمام اعضای مجلس انگلیس نوشت و از آن ها خواست برای ادامه این فرایند کمک کنند.

برخی از سیاستمداران هم بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس را بابت ادامه ندادن این طرح مورد انتقاد قرار داده بودند، اما دولت انگلیس پایان تصمیمش را تغییر داد و طبق همان چیزی که رشفورد درخواست کرده بود، دانش آموزان نیازمند انگلیس در تعطیلات تابستانی هم غذای رایگان دریافت می کنند.

رابرت هالفون، کننده مجلس انگلیس به ستایش از تلاش های رشفورد پرداخت و او را یک فرد الهام بخش و قهرمان توصیف کرد که باعث شد دانش آموزان نیازمند در تعطیلات تابستانی هم غذای رایگان دریافت کنند. به ابن ترتیب دولت انگلیس بودجه جدیدی برای این خدمات آماده کرده و 120 میلیون پوند برای تامین مواد غذایی موردنیاز هزینه خواهد کرد.

رشفورد در واکنش به تغییر تصمیم دولت و مورد قبول واقع شدن درخواستش گفت: نمی دانم چه بگویم. فقط به این توجه کنید که وقتی کنار هم باشیم قادر هستیم چه کار هایی انجام دهیم. این انگلیس در سال 2020 است!

منبع: فرارو
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1237

به "تلاش های انسان محبت آمیز رشفورد، قانون دولت انگلیس را تغییر داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش های انسان محبت آمیز رشفورد، قانون دولت انگلیس را تغییر داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید