ترامپ می گوید کانادا می خواهد مرز باز گردد، کانادایی ها نظر مخالفی دارند

به گزارش آسمان تو، کانادا و ایالات متحده این هفته اعلام کردند که محدودیت های سفر مرزی غیرضروری حداقل تا بیست و یکم اکتبر سر جای خود باقی می ماند و بیل بلر وزیر امنیت عمومی گفت مسئولان فدرال به تمرکز خود برای اتخاذ بهترین تصمیم ها برای امن نگه داشتن کانادایی ها ادامه می دهند.

ترامپ می گوید کانادا می خواهد مرز باز گردد، کانادایی ها نظر مخالفی دارند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

اما به گفته دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، کانادایی ها می خواهند در زودترین حالت مرز باز گردد.

ترامپ آدینه در حضور خبرنگاران ادعا کرد کانادا دارد کوشش می نماید مرز را دوباره باز کند. این در حالی است که به هیچ وجه هیچ شواهدی که چنین چیزی را نشان دهد، وجود ندارد.

ترامپ گفت: ما موضوع (بازگشایی)مرز کانادا را زیر نظر داریم. کانادا دوست دارد مرز باز باشد و می دانید که ما می خواهیم به کسب و کار نرمال بازگردیم.

اما کانادایی ها نظر متفاوتی دارند. یک کاربر توییتر نوشت: ترامپ فقط گفتم بهت بگویم که بیشتر کانادایی ها از بسته ماندن مرز آمریکا و کانادا تا زمانی که آمریکا پاندمی کووید را تحت کنترل درآورده حمایت می نمایند.

حساب توییتر کانادایی مقابل ترامپ در پیغامی نوشت: توهین نباشد چون من دوستان و خانواده ام از آمریکا را دوست دارم، اما هیچ فشاری از کانادا برای باز کردن مرز وجود ندارد. ببخشید ترامپ. دوباره داری دروغ می گویی.

کاربر دیگری نوشت: ترامپ کانادا نمی خواهد مرز باز گردد تا زمانی که تا بفهمی چطور کووید-19 را در کشور خودت کنترل کنی، پرزیدنت اورانگوتان انسان.

یک کاربر دیگر هم گفت: خب حالا دیگر کاملا مطمئن شدم کانادایی ها از بسته ماندن مرز حمایت می نمایند، چون دونالد ترامپ می گوید ما می خواهیم مرز باز باشد.

آمریکا بالاترین تعداد موارد ابتلا و مرگ و میر کروناویروس در دنیا را دارد. تا به حال بیش از 6.5 میلیون مورد ابتلا و نزدیک به 200 هزار مرگ در این کشور گزارش شده است.

میزان ابتلا و مرگ و میر به ازای تعداد جمعیت بین دو کشور هم بسیار متفاوت است. آمریکا به ازای هر یک میلیون آمریکایی، 19 هزار مورد ابتلا به کووید-19 گزارش داده و در حالی که رقم سرانه در کانادا فقط 3750 مورد ابتلا به ازای هر یک میلیون نفر است.

یک نظرسنجی اجرا شده توسط شرکت ایپسوس در جولای به این نتیجه رسید که بیشتر کانادایی ها می خواهند محدودیت های مرزی حداقل تا خاتمه سال سر جای خود باقی بمانند. یک نظرسنجی دیگر که نتایج آن این هفته از سوی شرکت نرتیو ریسرچ واقع در هلیفکس منتشر شد نشان داد 70 درصد از کانادایی ها حامی بسته ماندن مرز هستند.

علاوه بر این، شهرداران شهرهای کانادایی واقع در نزدیک مرز هم می خواهند محدودیت ها سر جای خود باقی بمانند. هفته گذشته، گروهی از شهرداران مرزی از بیل بلر خواستند مرز را حداقل تا خاتمه سال بسته نگه دارد.

وین ردکوپ شهردار فورت اری این هفته به سی تی وی گفت: شرایط در آمریکا مدام در حال بدتر شدن است. در این مرحله از بازی، برداشتن محدودیت های مرزی با عقل جور در نمی آید.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1348

به "ترامپ می گوید کانادا می خواهد مرز باز گردد، کانادایی ها نظر مخالفی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ می گوید کانادا می خواهد مرز باز گردد، کانادایی ها نظر مخالفی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید