به بحران ملی ما خاتمه دهید

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران : هیات تحریریه روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در سرمقاله خود که به شکل یک پرونده آن را تنظیم نموده، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را بزرگترین تهدید برای دموکراسی آمریکا از جنگ جهانی دوم خوانده و در عین حال رای دهندگان را تشویق نموده با رای به خروج او از قدرت، به بحران ملی این کشور خاتمه دهند.

به بحران ملی ما خاتمه دهید

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس؛ روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی مفصل که آن را به شکل یک پرونده علیه رئیس جمهور آمریکا تنظیم نموده، وی را بزرگترین تهدید برای دموکراسی این کشور از زمان جنگ دنیای دوم خوانده که باید با رای مردم آمریکا برکنار گردد.

در این مقاله با تیتر به بحران ملی ما انتها دهید آمده است: دوران ویرانگر ترامپ به ایالات متحده در خانه و در سراسر دنیا آسیب جدی زده است. او از قدرتِ مقام خود سوءاستفاده نموده و مشروعیت مخالفان سیاسی اش را انکار نموده و هنجارهایی که ملت را برای نسل ها به هم پیوند داده، ویران نموده است. او منافع عمومی را در سوددهی تجارت خود و منافع سیاسی اش گنجانده است. او بی اعتنایی عجیبی نسبت به جان ها و آزادی آمریکایی ها نشان داده است. او مردی است که لیاقت جایگاهی که در آن واقع شده است را ندارد.

نیویورک تایمز در ادامه این مطلب آورده است: در دوران آقای ترامپ ما نژادپرستی و بیگانه هراسی او را فریاد زدیم. ما از اقدامات مخرب وی علیه اجماع دنیایِ پس از جنگ انتقاد کردیم؛ سیستمی از اتحاد و روابط در سراسر دنیا که جان های زیادی برای ایجاد و حفظ آن هزینه شد. ما بارها و بارها بابت سخنان تفرقه افکنانه وی و حملات بدخواهانه او تاسف خوردیم.

در انتها این سرمقاله از مردم آمریکا خواسته شده با رای خود کشورشان را نجات دهند: در این لحظه خطرناک به عهده مردم آمریکاست-حتی کسانی که یک رئیس جمهور جمهوری خواه را ترجیح می دهند-که با رای دادن از ایالات متحده حفاظت و از آن دفاع نمایند.

از زمان ورود ترامپ به کاخ سفید، او و این روزنامه آمریکایی بارها با یکدیگر جدال لفظی داشته اند. در سال 2016 هیات تحریریه این روزنامه ترامپ را بدترین نامزدی خواند که در تاریخ مدرن آمریکا از سوی یکی از احزاب اصلی این کشور معرفی شده است. ترامپ هم بارها از اخبار این روزنامه انتقاد و آن ها را اخبار جعلی خوانده است.

نیویورک تایمز از سال 1956 از هیچ نامزد جمهوری خواهی در 16 انتخابات گذشته آمریکا حمایت ننموده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1427

به "به بحران ملی ما خاتمه دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به بحران ملی ما خاتمه دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید