برگزاری جشنواره فروش نوروزی اصناف در تهران؛ از فردا

به گزارش آسمان تو، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس اتاق اصناف تهران از برگزاری جشنواره فروش نوروزی اصناف از 20 اسفند ماه و با مشارکت 50 اتحادیه در سراسر تهران اطلاع داد.

برگزاری جشنواره فروش نوروزی اصناف در تهران؛ از فردا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف تهران، آقای قاسم نوده فراهانی اضافه نمود: هدف از برگزاری این جشنواره، فروش کالا و خدمات به قیمت مناسب به مردم در ایام شب عید است، لذا به همه اتحادیه های صنفی ابلاغ نموده ایم هر واحد صنفی بخواهد می تواند در این جشنواره مشارکت کند و هیچ محدودیتی برای صدور مجوز شرکت در این جشنواره وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنواره فروش نوروزی اصناف حمایت از فراوری داخلی است گفت: با ایجاد فرصت برای عرضه محصولات و کالا های ایرانی در این جشنواره به رونق بازار کالا های ایرانی یاری می گردد که البته برای افزایش رضایت مردم و اجرای هر چه بهتر این طرح، در کنار سایر بخش های جشنواره، کمیته نظارت و بازرسی بر اجرای آن نظارت وجود دارد.

رئیس اتاق اصناف تهران تاکید نمود: در این جشنواره واحد های صنفی مشارکت فعالی دارند که مردم برای خرید کالا های آن ها به خصوص در اسفندماه هر سال احتیاج دارند و هدف ما از برگزاری آن عرضه کالا و خدمات با قیمت مناسب و سود کمتر به مصرف نمایندگان است.

فراهانی با بیان اینکه در جشنواره فروش نوروزی اصناف فقط کالا های فراوری داخل به هموطنان عرضه خواهد شد، گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در این جشنواره، از فروش کالا های قاچاق جلوگیری می گردد و قرار است در این طرح بعضی از واحد های صنفی با تخفیف 15 تا 20 درصدی و یا بعضی دیگر با سود کمتر کالا های خود را به مردم عرضه نمایند.

وی تاکید نمود: در این جشنواره فروشندگان پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، قنادی، فرش فروشی ها، مبل، لوازم خانگی، آجیل فروشان و به خصوص میوه فروشان مشارکت فعال دارند، زیرا در این ایام مردم به خرید این کالا ها احتیاج دارند و تاکید شده است که نظارت بر میوه فروشی ها بیشتر گردد، تا میوه به قیمت مناسب در بین مردم توزیع گردد.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به قیمت میوه در کشور گفت: معمولا قیمت میوه را عرضه و تقاضای بازار مشخص می نماید و طبق هماهنگی های به عمل آمده با اتحادیه یارفروشان و اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در تهران از فردا بازرسان بیشتری در اختیار این اتحادیه ها قرار می گیرد تا با کنترل بیشتر میوه با قیمت مناسب به دست مصرف نمایندگان برسد.

وی افزود: قرار است که جشنواره فروش نوروزی اصناف تا 15 فروردین ماه سال 1400 ادامه داشته باشد و از فردا بازرسان اتاق اصناف تهران کار خود را در این زمینه شروع می نمایند و اگر احتیاج باشد تعداد گشت های بازرسی خود را در سطح شهر تهران افزایش خواهیم داد.

فراهانی در مورد اینکه برای اجرای بهتر این جشنواره چه تعداد گشت های بازرسی در سطح شهر فعال خواهند شد، گفت: هر سال در این ایام بیش از 20 گشت بازرسی در سطح شهر فعال می شدند، اما سال جاری تعداد آن افزایش قابل توجهی داشته است، ضمن اینکه بازرسان همه اتحادیه های صنفی در تهران با ما همکاری خواهند کرد تا این جشنواره آن بازدارندگی های خود را داشته باشد و از تخلفات احتمالی اصناف جلوگیری گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1702

به "برگزاری جشنواره فروش نوروزی اصناف در تهران؛ از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره فروش نوروزی اصناف در تهران؛ از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید