جبران کمبود احتمالی اتوبوسهای حمل و نقل جاده ای به یاری ناوگان فوق العاده

به گزارش آسمان تو، ایسنا/ براساس آخرین اخبار واصله، جبران کمبود احتمالی اتوبوسهای حمل و نقل جاده ای به یاری ناوگان فوق العاده صورت می پذیرد.

جبران کمبود احتمالی اتوبوسهای حمل و نقل جاده ای به یاری ناوگان فوق العاده

رضا صحراگرد، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در مورد شرایط پایانه های مسافربری مشهد در شروع فصل تابستان اظهار کرد: شرکتهای پایانه مسافربری به صورت اینترنتی فروش بلیت دارند. مسافران با توجه به شلوغی و پیک سفرهای تابستانی در زمان خرید، بلیت برگشت خود را از نیز مبدا خریداری نمایند.

وی اضافه نمود: در بعضی مواقع ظرفیت اتوبوس ها تکمیل می گردد و بلیتی برای بازگشت زائران فراهم نمی گردد که سعی داریم به یاری ناوگان فوق العاده کمبود اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای را جبران کنیم.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر مشکل به خصوصی برای جابجایی مسافران نداریم. فقط در مسیرهای تهران و اصفهان به مشهد که جزو مسیرهای پرتردد محسوب می شوند، با هماهنگی های اجرا شده از استان های مبدا و ناوگان فوق العاده توانسته ایم کمبودهای احتمالی را مدیریت کنیم.

صحراگرد یادآور شد: خرید بلیت برای مسافران از مبدا مشروط به خریداری بلیت بازگشت نشده است، اما مسافران برای تسهیل و راحتی خود در زمان برگشت از مشهد، بهتر است در زمان خریداری بلیت رفت، بلیت بازگشت خود را نیز تهیه نمایند.

وی در مورد اندازه افزایش قیمت بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای اعلام نمود: ستاد تنظیم بازار افزایش 29 درصدی قیمت بلیت های حمل و نقل جاده ای را تصویب کرد که پس از تعطیلات نوروز اعمال و اجرایی شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اعلام کرد: اگر مسافران با گران فروشی به وسیله شرکتها روبرو شدند، می توانند به سامانه 141 شکایت نمایند که پس از آنالیز های اجرا شده، اگر راننده دچار تخلف شده باشد، به کمیسیون ماده 11 و اگر شرکت فروش بلیت دچار تخلف شده باشد، به کمیسیون ماده 12 و در ادامه به اداره کل تعزیرات ارجاع داده خواهند شد.

منبع: همگردی
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2430

به "جبران کمبود احتمالی اتوبوسهای حمل و نقل جاده ای به یاری ناوگان فوق العاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبران کمبود احتمالی اتوبوسهای حمل و نقل جاده ای به یاری ناوگان فوق العاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید