بازطراحی کتابخانه میرفندرسکی گرگان شروع شد

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در گرگان، عملیات عمرانی بازطراحی کتابخانه میرفندرسکی گرگان باهدف زیباسازی و بهبود خدمات رسانی از ابتدای مردادماه شروع شد.

بازطراحی کتابخانه میرفندرسکی گرگان شروع شد

بازطراحی در چند مرحله انجام خواهد شد که در گام نخست طبقه همکف کتابخانه شامل قسمت کودک و نوجوان و منابع در دست اقدام است و در گام بعدی طبقه دوم شامل سالن مطالعه خواهران و برادران و قسمت ویژه و سپس طبقه زیرزمین شامل اداره کل کتابخانه های عمومی استان، سالن اجتماعات، بوفه و ... انجام می گردد.

ازجمله تجهیزات و امکانات اضافه شده به کتابخانه با توجه به طرح و نقشه بازطراحی می توان به طراحی نو و به روزرسانی بخش کودک و انتقال آن به طبقه همکف، ایجاد اتاق علم و خلاقیت، ایجاد بخش تخصصی نوجوانان، اضافه شدن اتاق مطالعه ویژه، افزوده شدن اتاق ها و سالن گروهی (پژوهشگران)، اشاره نمود.

بعلاوه افزوده شدن کلاس های تحت وب، سالن غذاخوری با امکانات گرم کن غذا، ایجاد لابی در طبقه همکف و به روزرسانی تجهیزات و امکانات بخش نابینایان و ناشنوایان، تجهیزات و امکانات به روز مانند چاپگر سه بعدی، کیوسک لمسی برای بخش نوجوانان برای آزمایش ها، میز لمسی اندروید برای بازی بچه ها و ... مدنظر است.

به گزارش ایبنا، بازطراحی این کتابخانه با هزینه بالغ بر 70 میلیارد ریال در حال اجرا است و این پروژه حدود 60 روز با توجه به دریافت بودجه در زمان مناسب به خاتمه می رسد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 21 مرداد 1402 بروزرسانی: 21 مرداد 1402 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2447

به "بازطراحی کتابخانه میرفندرسکی گرگان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازطراحی کتابخانه میرفندرسکی گرگان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید