این وسایل در دکور ورودی منزل ضروری هستند

به گزارش آسمان تو، تجربه اولین حضور در بعضی از مکان ها هنگام ورود تا مدت ها در فکر انسان باقی می ماند.

این وسایل در دکور ورودی منزل ضروری هستند

ورودی خانه نخستین فضایی است که می تواند باعث ایجاد حس خوب و جلب توجه افراد گردد. چیدمان مناسب در ورودی منزل تاثیر بسزایی در دعوت کنندگی و ایجاد تاثیر ماندگار در فکر افراد به عنوان فضایی خاص و زیبا دارد. با این مطلب از خبرنگاران همراه باشید.

استفاده از آینه در ورودی

آینه باعث روشن تر نشان دادن محدوده ورودی و بعلاوه بزرگ تر نشان دادن فضا می گردد. اگر فضای ورودی خانه شما کوچک است با استفاده از آینه می توانید آن را بزرگ تر نشان دهید. آینه عنصر مهمی در ورودی خانه است. بهتر است از آینه هایی ساده و در سبک مینیمال برای ورودی استفاده گردد و از آینه هایی در سبک کلاسیک پرهیز گردد چرا که زیبایی ورودی در سادگی آن است.

جاکفشی و کمد

یکی از ایده های چیدمان مناسب ورودی منزل استفاده از کمدها و جاکفشی ها است. جاکفشی ها امروزه علاوه بر کاربرد اصلی آن ها فضای مناسبی برای نگهداری از اکسسوری ها و وسایل تزیینی هم هستند. جاکفشی های چوبی از پرطرفدارترین مبلمان برای ورودی خانه به شمار می فرایند.

رنگ جاکفشی با توجه به دکور کل ورودی حائز اهمیت است. مکان قرارگیری جاکفشی معمولا راهروی ورودی است. همان طور که می دانیم جاکفشی برای جلوگیری از نامنظم بودن ورودی و رعایت بهداشت خانه الزامی است.

گیاهان و گلدان های زیبا

گیاهان به طور کلی باعث ایجاد فضایی آرامش بخش در هر فضایی می گردد و می توان با استفاده از آن ها در ورودی به ایجاد این حس پرداخت. می توان بخشی از ورودی را به چند گلدان سایز میانه یا یک گلدان سایز بزرگ در گوشه اختصاص داد. گیاهان در ورودی باعث افزایش انرژی مثبت و ایجاد حس تازگی هستند. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب این گیاه آپارتمانی خانه شما را لوکس می نماید سر بزنید.

آویز لباس و جاکلیدی

رخت آویز از مبلمان اصلی هر ورودی به شمار می رود. برای استفاده راحت هنگام ورود به خانه و آویز کردن لباس ها و برداشتن لباس هنگام خروج یک رخت آویز هر چند کوچک در ورودی احتیاج است.

قاب عکس و تابلو

برای جلب توجه بیشتر بازدید کننده های خانه خود می توانید از قاب عکس ها در ابعاد کوچک و میانه در فضای ورودی بهره ببرید. بعلاوه می توانید دیوار را با تابلوهای هنری، دیوارکوب و ساعت دیواری کمی آراسته تر کنید.

عنصر فرش و کفسازی ورودی

برای افزودن روح تازه به فضای ورودی می توان از فرش یا قالیچه ای با رنگ هایی مطابق یا متضاد با دکوراسیون کلی ورودی استفاده کرد. می توان با توجه به مبلمان موجود از انواع فرش های مستطیل، مربع یا دایره استفاده کرد. استفاده از فرش را در فضای ورودی اهمیت خاص خود را دارد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب خانه کوچک شما باید این وسایل را داشته باشد را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2245

به "این وسایل در دکور ورودی منزل ضروری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این وسایل در دکور ورودی منزل ضروری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید