اینتر برای خرید لوکاکو 25 میلیون یورو تخفیف می خواهد، ایکاردی حاضر به معاوضه نیست

به گزارش آسمان تو، باشگاه اینتر برای خرید مهاجم بلژیکی شیاطین پیشنهادی داده که با رقم درخواستی منچستریونایتد فاصله زیادی دارد.

اینتر برای خرید لوکاکو 25 میلیون یورو تخفیف می خواهد، ایکاردی حاضر به معاوضه نیست

به گزارش خبرنگاران، باشگاه اینتر اولین پیشنهاد خود را برای خرید روملو لوکاکو به منچستریونایتد که 60 میلیون یورو است، ارائه داده، اما این رقم با چیزی که مد نظر شیاطین سرخ است، 25 میلیون یورو فاصله دارد.

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا، اینتر برای خرید مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ قصد داشت که مهاجم آرژانتینی خود مائورو ایکاردی را به طرف انگلیسی بدهد اما گویا ایکاردی با این جابه جایی مخالفت نموده است.

منچستری ها اعلام نموده اند برای فروش مهاجم سابق اورتون 85 میلیون یورو می خواهند و از این رو انتظار می رود که پیشنهاد اینتر رد گردد و مذاکرات طرفین برای رسیدن به رقمی که هر دوی آنها را راضی کند، مدتی به طول بینجامد.

لوکاکو اخیراً در اردوی تیم ملی بلژیک بارها سرنخ هایی درباره علاقه اش به پیوستن به اینتر تحت راهنمایی آنتونیو کونته ارائه کرد و با توجه به قریب الوقوع بودن جدایی مائورو ایکاردی از نراتزوری، اینتر میخواهد یک جانشین برای او بیاورد.

معاوضه با ایکاردی می توانست کار اینتر را برای رسیدن به لوکاکو آسان کند اما بازیکن سابق سامپدوریا تمایلی به بازی در لیگ برتر ندارد، چرا که او دوست دارد به یوونتوس برود. اینتر اما ظاهراً به ایکاردی گفته تنها در یک صورت به رفتن او به یوونتوس رضایت می دهد که بانوی پیر حاضر گردد او را با پائولو دیبالا معاوضه کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 301

به "اینتر برای خرید لوکاکو 25 میلیون یورو تخفیف می خواهد، ایکاردی حاضر به معاوضه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر برای خرید لوکاکو 25 میلیون یورو تخفیف می خواهد، ایکاردی حاضر به معاوضه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید