تصمیم هوآوی به حضور بیشتر در بازارهای اروپایی با افتتاح 50 فروشگاه جدید
به گزارش آسمان تو، در حاشیه رویداد IFA 2020، مدیر بخش اروپای واحد مصرف کنندگان هوآوی والتر ژی (Walter Ji) در سخنرانی خود، اظهار داشت که هوآوی به تعهد خود نسبت به مصرف کنندگان اروپایی پایبند است و قصد افزایش حضور فیزیکی خود در این بازار را دارد.
با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.
او تاکید نمود: هوآوی برنامه گسترده ای جهت تاسیس 8 فروشگاه به اصطلاح پرچمدار و 42 فروشگاه اختصاصی دیگر در اروپا تا انتها امسال میلادی دارد. فروشگاه های پرچمدار هوآوی از هر نظر بسیار خاص بوده و طراحی و امکانات سطح بالای بسیاری برایشان در نظر گرفته شده است. فرانسه، بلژیک، ایتالیا، آلمان، بریتانیا و اسپانیا کشورهایی هستند که این فروشگاه های فوق مدرن در آنها تاسیس خواهد شد.
به گفته ژی تاسیس این فروشگاه ها باعث ایجاد موقعیت های کاری جدید در منطقه اروپا خواهد شد. این است که هوآوی در حال حاضر در اروپا 14000 نفر را به صورت مستقیم و 200.000 نفر را به صورت غیر مستقیم در استخدام خود دارد و یکی از کارآفرینان برتر این قاره محسوب می گردد.
او همچنین آماری از تعداد کاربران فعال هوآوی نیز ارائه کرد. بر اساس این آمار هوآوی هم اکنون 460 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان دارد که حدود 33 میلیون از آنها در اروپا هستند. بر اساس برنامه توسعه جدید هوآوی در اروپا، پیش بینی می گردد که تعداد این کاربران با رشد همراه باشد.
نکته آخر اینکه هوآوی به عنوان یکی از فعال ترین شرکت های حوزه نوآوری در اروپا شناخته می گردد. از سال 2010 تا کنون این شرکت 850 میلیون یورو معادل با یک میلیارد دلار را تنها در بخش تحقیق و توسعه در اروپا هزینه نموده است. در سال گذشته هوآوی پنجمین شرکت با بالاترین میزان سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه در اروپا بوده که با توجه به حضور شرکت های بسیار قدرتمند اروپایی در این حیطه حائز اهمیت است.
منبع: همگردی