انتقاد از تشییع یک سردار با حضور جمعیت زیاد ، رژه اهواز چه توجیهی داشت؟ ، دولت قطره چکانی تصمیم گیری می نماید

به گزارش آسمان تو، یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید نمود که امیدوارم دولت قاطعانه تصمیمات خود را در مورد ممنوعیت سفر و تجمع های غیر ضروری اجرایی کند.

انتقاد از تشییع یک سردار با حضور جمعیت زیاد ، رژه اهواز چه توجیهی داشت؟ ، دولت قطره چکانی تصمیم گیری می نماید

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، شهاب الدین بیمقدار با اشاره به ضرورت توجه مردم به توصیه های پزشکی و ماندن در خانه گفت: بر اساس آمارها حدود 60 درصد مردم از رفتن به سفرهای نوروزی خودداری کردند اما متاسفانه 40 درصد مابقی به مسافرت رفته اند و بعضا خود با درگیری شدن با این ویروس پشیمان شده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه دولت نیز قطره چکانی تصمیم گیری می نماید. باید از روز اول قاطعانه جلوی سفرها از مبدا شهرها گرفته می شد و خروج از شهرها به جز موارد ضروری ممنوع اعلام می شد. نمایندگان نیز در جلسه اضطراری مجلس این خواسته را داشتند. باید قاطعانه به مردم اعلام گردد که پارک ها و اماکن تجمعی باید تعطیل شوند.

نماینده مردم تبریز در مجلس توضیح داد: باید با مردم شفاف صحبت کنیم. امیدوارم دولت قاطعانه تصمیمات خود را در مورد ممنوعیت سفر و تجمع های غیر ضروری اجرایی کند. برگزاری رژه مقابله با کرونا در اهواز و یا تشییع جنازه سردار با حضور جمعیت بالایی در شرایط کنونی هیچ توجیحی ندارد. باید به صورت شفاف شرایط به مردم شرح داده گردد.

  • تصاویر | انتقاد تند سخنگوی وزارت بهداشت از برگزاری تشییع سردار اسداللهی | واکنش سپاه
  • واکنش سخنگوی سپاه به نقدها از تشییع عمومی یکی از سرداران

وی در ادامه تاکید نمود: از سوی دیگر ادارات باید تعطیل شوند. تا جایی که امکان دارد افراد باید از منزل دورکاری نمایند. اکنون خیلی از ادارات مراجعه نماینده ندارند که کارمندان در آن حاضر شوند. زمانی که مردم توصیه ها را رعایت نمایند و دولت قاطعانه تصمیمات خود را اجرایی کند و ترددها به حداقل برسد می توانیم این ویروس را کنترل کنیم. اگر زودتر تصمیمات قاطعانه اتخاذ می شد اکنون ما آمار بالای تلفات نداشتیم.

وی اضافه کرد: بر اساس نظر پزشکان و متخصصان بهترین راهکار جلوگیری از تردد است. اگر ما نتوانیم این ویروس را کنترل کنیم کشور مدت ها درگیر خواهد بود و ضربه مهلکی به اقتصاد وارد خواهد شد. اگر این ویروس به روستاها برسد، به کشاورزی که چرخه فراوری در کشور است ضربه سختی وارد می گردد. از دولت خواهش می کنم با ایجاد محدودیت در تجمع ها شهرها از رسیدن این ویروس به روستاها جلو گیری کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 995

به "انتقاد از تشییع یک سردار با حضور جمعیت زیاد ، رژه اهواز چه توجیهی داشت؟ ، دولت قطره چکانی تصمیم گیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از تشییع یک سردار با حضور جمعیت زیاد ، رژه اهواز چه توجیهی داشت؟ ، دولت قطره چکانی تصمیم گیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید