افزایش بی سابقه دانشجویان بین المللی بریتیش کلمبیا

به گزارش آسمان تو، این روزها، بریتیش کلمبیا بیش از پیش مقصد تحصیل دانشجویان بین المللی است. آخرین آمار در این رابطه حاکی از افزایش 20 درصدی در تعداد دانشجویان بین المللی است. به گفته آمری کویرک، وزیر آموزش عالی: بریتیش کلمبیا مقصدی در کلاس جهانی برای ده ها هزار دانشجوی بین المللی است که با خود مزایای مالی، اجتماعی و فرهنگی به همراه دارند. این رشد در تعداد دانشجویان بین المللی برای بخش آموزش و پرورش و استان بریتیش کلمبیا هیجان انگیز است. دولت ما میخواهد تا سال 2016، به تعهد بلند پروازانه خود که همانا افزایش 50 درصدی تعداد دانشجویان بین المللی است پایبند بماند.

افزایش بی سابقه دانشجویان بین المللی بریتیش کلمبیا

بین سال های 2012 تا 2013 صد و دوازده هزار دانشجوی بین المللی در موسسات آموزشی دولتی و خصوصی، مدارس ابتدایی و دبیرستان ها و مدارس خصوصی زبان در بریتیش کلمبیا شرکت داشته اند. این تعداد در مقایسه با 94000 نفر بین سال های 2009 تا 2010 قطعا افزایش یافته است.

دانشجویان بین المللی 2.3 میلیارد دلار به خاطر شهریه مدارس و دانشگاه های بریتیش کلمبیا، ایاب و ذهاب و خوابگاه، و سایر مخارج زندگی، امور تفریحی و فرهنگی و هنری هزینه نموده اند و با انجام این هزینه ها، حدود 25500 شغل را سر پا نگه داشته اند و تاثیر مالی مثبتی بر مردم بریتیش کلمبیا گذاشته اند.

مایک هنینگر، رئیس بازاریابی و بین المللی و ریاست موقت عملیات جهانی دانشگاه تامپسون ریورز (TRU) می گوید: دانشگاه تامپسون ریورز و کملوپس واقعا ارزش آموزش بین المللی را درک می نمایند. دانشگاه تامپسون ریورز میزبان 1725 دانشجوی بین المللی از 85 کشور مختلف است.ارتباطی که دانشجویان کانادایی ما در سراسر بریتیش کلمبیا و کانادا با همتایان بین المللی خود برقرار می نمایند منجر به برقراری دوستی های مادام العمری می گردد که در نتیجه باعث توسعه مالی و همزیستی فرهنگی جهانی می گردد.

ظرف شه ساله اخیر در تعداد دانشجویان هندی و چینی افزایش قابل توجهی وجود داشته است و دانشجویانی که از این کشورها برای تحصیل به کانادا آمده اند به ترتیب افزایش 188 و 68 درصدی را تجربه نموده اند. بریتیش کلمبیا همچنان از سای بازارهای نوظهور منجمله کشورهای آمریکای لاتین نظیر برزیل استقبال می نماید. تعداد دانشجویانی که از این کشورها به کانادا آمده اند از سال های 2009 و 2010 افزایش 65 درصدی داشته است.

در ماه می 2012، دولت کانادا رسما از راهبرد آموزش بین المللی بریتیش کلمبیا پرده برداری کرد. این راهبرد جریان دو طرفه جهانی دانشجویان ، مدرسان و ایده ها را بین کشورهای مختلف ترویج می نماید. این راهبرد حاصل بازخوردهایی است که از دانشجویان، مدرسان، موسسات، جوامع و سایر شرکایی دریافت شده است که می دانند بریتیش کلمبیا از استقبال از شیوه های جدید یادگیری و ادغام سایر فرهنگ ها و ایده ها در شهرها، شهرک ها و کلاس های درس مدارس و دانشگاه های بریتیش کلمبیا سود می برد. دولت کانادا در صدد است تا به تعهد خود مبنی بر افزایش 50 درصدی دانشجویان بین المللی تا سال 2016 پایبند بماند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1191

به "افزایش بی سابقه دانشجویان بین المللی بریتیش کلمبیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش بی سابقه دانشجویان بین المللی بریتیش کلمبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید