اسلامی: در سوت ها نامهربانی هایی علیه تیم ما شد، بازیکنان جوان حریف را دست کم گرفتیم

به گزارش آسمان تو، سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: خوشحالم که وقتی عقب افتادیم خودمان را به حریف رساندیم و به نظرم بازیکنان ما کمی بازیکنان جوان حریف را دست کم گرفتند.

اسلامی: در سوت ها نامهربانی هایی علیه تیم ما شد، بازیکنان جوان حریف را دست کم گرفتیم

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا اسلامی در خصوص باخت شیمیدر مقابل مهرام تهران در هفته دوم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم طرفداران بسکتبال بازی نزدیک و تماشایی را دیدند. ما کوشش کردیم خارج از خانه پیروز شویم که این اتفاق رخ نداد اما خوشحالم با وجود اینکه در بحث داوری نامهربانی هایی علیه چند بازیکن اصلی ما شد، بازی خوبی از آب درآمد.

وی اضافه کرد: مایک رستم پور بازیکنی است که از آمریکا و با فرهنگ آنجا آمده است. شاید به خودش لعنت بفرستد و دلیل نمی گردد به او اخطار دهند، فکر می کنم بد سوت زده شد. وقتی بازیکن تاثیرگذار خود را آماده می کنید و به دلیل 4 خطا شدن بیرون می نشیند، کار سخت تر خواهد شد. در سوت ها نامهربانی هایی علیه تیم ما شد. امیدوارم این اشتباهات در بازی های بعدی کم تر گردد.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر با تمجید از عملکرد بازیکنان نیمکت نشین خود گفت: بازیکنان نیمکت ما بسیار خوب بازی کردند و در مجموع هم معتقدم یکی از بازی های زیبای لیگ بود. مهرام مزد زحمات و تجربه بالای بازیکنان خود را گرفت. خوشحالم که وقتی عقب افتادیم خودمان را به حریف رساندیم و به نظرم بازیکنان ما کمی بازیکنان جوان حریف را دست کم گرفتند.

اسلامی درباره المپیکی شدن بسکتبال ایران نیز گفت: این لیگ خوب قطعا یاری کننده خواهد بود، هم به کادرفنی و هم تیم ملی. بازیهای سخت خیلی کم دیده ایم در این سال ها و به نظرم این بازی یکی از بازی های خوب لیگ بود. وقتی با یک پوئن باخته اید، بازی مثل شیر یا خط بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 685

به "اسلامی: در سوت ها نامهربانی هایی علیه تیم ما شد، بازیکنان جوان حریف را دست کم گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: در سوت ها نامهربانی هایی علیه تیم ما شد، بازیکنان جوان حریف را دست کم گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید