اسامی غایب های امشب یورو 2020 ؛ کار هلند و پرتغال آسان شد

به گزارش آسمان تو، تهران (پانا) - در 2 بازی امشب از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، شش بازیکن از 4 تیم نمی توانند تیمشان را در راستا صعود به یک چهارم نهایی همراهی نمایند.

اسامی غایب های امشب یورو 2020 ؛ کار هلند و پرتغال آسان شد

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

دومین شب از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا (یورو 2020) امشب با برگزاری 2 بازی در شهرهای بوداپست و سویا پیگیری خواهد شد تا چهره 2 تیم دیگر مرحله یک چهارم نهایی تعیین گردد.

در بازی های امشب ابتدا تیم ملی هلند در حالی که یک غایب در لیست خود دارد به مصاف جمهوری چک خواهد رفت، تیمی که برای تقابل با هلند با دو غایب بزرگش کار سختی را در پیش خواهد داشت. یان بوژیل مدافع جمهوری چک و ویادمیر داریدا کاپیتان این تیم بازیکنانی هستند که در بازی امشب غایب خواهند بود و پر کردن جای خالی آنها بزرگترین معضل برای سرمربی بومی شان محسوب می گردد. این در حالی است که لوک دی یانگ مهاجم هلند که بازیکن تعونیضی دقایق پایانی بود تنها مصدوم هلند است.

اما در دومین بازی که می تواند نفس گیر باشد، بلژیک صدرنشین فیفا به مصاف پرتغال مدافع قهرمانی می رود. بلژیکی ها امشب دو بازیکن اصلی خود به نام های تیموتی کاستانیه و ناصر شادلی را در ترکیب ندارد و پرتغال هم همچنان نمی تواند از نونو گومز استفاده کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1865

به "اسامی غایب های امشب یورو 2020 ؛ کار هلند و پرتغال آسان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی غایب های امشب یورو 2020 ؛ کار هلند و پرتغال آسان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید