از خودروی توندرا کپستون 2022 رونمایی شد

به گزارش آسمان تو، خودروی تویوتا توندرا کپستون 2022 با طراحی زیبا و قدرت 437 اسب بخاری رونمایی شد.

از خودروی توندرا کپستون 2022 رونمایی شد

خبرنگاران - شرکت تویوتا از خودروی تازه و لوکس Capstone رونمایی کرد و همانطور که قبلاً گزارش شده بود، این خودرو به نوعی پرچمدار است و به همراه پیشرانه هیبریدی استاندارد عرضه خواهد شد.

به نقل از موتور وان، این خودرو حاوی میزان زیادی کروم است که به غیر از طرح مشبک جلوپنجره و حروف Tundra روی درب عقب، در سطح براق روی درپوش آینه های جانبی و دستگیره درها، توجه ها را به خود جلب می نماید. البته شاید واضح ترین استفاده از کروم در چرخ های بزرگ 22 اینچی آن باشد. خودروی پرچمدار Tundra دارای تودوزی چرمی سیاه و سفید است.

مونروف پانوراما به عنوان یکی از تجهیزات استاندارد روی این خودرو گنجانده شده است. برای اینکه این خودرو از نسخه های کوچک تر توندرا متمایز گردد، تویوتا شیشه های آکوستیک را برای در های جلو نصب می نماید تا کابین کمی ساکت تر گردد. بعلاوه با هزینه اضافی، خریداران می توانند سیستم تعلیق بادی خود تراز عقب را، برای سواری نرم تر انتخاب نمایند.

خودروی توندرا کپستون مجهز به پیشرانه هیبریدی i-Force Max است و 437 اسب بخار قدرت و 583 پوند فوت گشتاور دارد. موتور V6 توئین توربو برقی این خودرو دارای یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک است و ظرفیت یدک کشی 10340 پوندی را فراهم می نماید.

هنوز هیچ صحبتی در خصوص قیمت آن مطرح نشده، اما از آنجایی که کلاس 1794 با مدل هیبریدی در حال حاضر 61000 دلار قیمت دارد، احتمالا برای خرید این خودرو باید بیش از 70000 دلار پرداخت.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2236

به "از خودروی توندرا کپستون 2022 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از خودروی توندرا کپستون 2022 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید