هتل 4 ستاره هیلتون گاردن این سیتی سنتر ؛ تجربه اقامتی لوکس در مرکز شهر فرانکفورت

به گزارش آسمان تو، هتل 4 ستاره هیلتون گاردن این سیتی سنتر در شهر فرانکفورت آلمان واقع شده است. با خرید بلیط هواپیما فرانکفورت و رسیدن به فرودگاه این شهر به راحتی می توانید از طریق تاکسی یا مترو در عرض 15 دقیقه به این هتل برسید.

هتل 4 ستاره هیلتون گاردن این سیتی سنتر ؛ تجربه اقامتی لوکس در مرکز شهر فرانکفورت

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

در هتل هیلتون گاردن این خدمات نظافت اتاق، دسترسی به اینترنت بی سیم در همه نقاط هتل امکان پذیر است. بعلاوه در کنار هتل، باغ زیبایی برای استراحت و آرامش اعصاب در هوای آزاد فراهم شده است. در تراس هتل Hilton Garden Inn Frankfurt City Centre می توانید از زیبایی منظره و هوای تمیز لذت ببرید.

ضمناً برای آن دسته از مهمانانی که با ماشین خود سفر می نمایند، در این هتل پارکینگ خصوصی در نظر گرفته شده است. یکی از دلایل اصلی انتخاب هتل هیلتون گاردن این سیتی سنتر به وسیله مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما قصد سفر به فرانکفورت را دارندف می تواند اتاق های خانوادگی، سالن بدنسازی و رستوران و بار بی نظیرش باشد.

در فضای باز هتل هیلتون گاردن این جایگاه آفتاب، تراس و باغ وجود دارد. مورد قابل توجه در خصوص هتل Hilton Garden Inn Frankfurt City Centre معذوریت از پذیرش حیوانات خانگی است. با در نظر داشتن موارد فوق همین حالا می توانید این هتل را آنلاین رزرو کنید.

امکانات کلی هتل هیلتون گاردن این سیتی سنتر

با اقامت در هتل هیلتون گاردن این سیتی سنتر به مرکز شهر فرانکفورت نزدیک هستید و با پای پیاده می توانید از خیلی جاها بازدید کنید. بعلاوه این هتل شامل امکانات عمومی نظیر تلویزیون، پارکینگ، سرویس اتاق، صندوق امانات، تهویه اتاق ها است.

بعلاوه می توان به رستوران با غذاهای خوشمزه و میز پذیرش 24 ساعته و تبدیل ارز و وای فای رایگان اشاره نمود. البته بهتر است بدانید که در اتاق ها اجازه سیگار کشیدن ندارید. بعلاوه علاوه بر موارد ذکر شده، اتاق ها مجهز به یخچال، کتری، سشوار و مبل و میز و جایگاه هستند.

همه روزه سرویس اتاق به صورت رایگان انجام می گیرد، اما واکس کفش، خدمات اتو، خدمات خشکشویی و لباسشویی همراه با هزینه اضافی است. برای مسافران با معلولیت جسمی هم در هتل Hilton Garden Inn Frankfurt City Centre امکانات خاصی فراهم شده است. در صورت احتیاج به تایم برای جلسه کاری و فتوکپی می توانید با پرداخت هزینه از اتاق جلسه هتل هیلتون گاردن این بهره ببرید.

بعلاوه کارکنان مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، هلندی، روسی و ترکی تسلط دارند.

انواع اتاق در هتل هیلتون گاردن این سیتی سنتر

اتاق های این هتل عبارتند از سوئیت کینگ جونییر و سوپریر که هرکدام شامل یک تخت دو نفره است. اتاق کوئین و سوئیت کوئین و اتاق کوئین مبله و اتاق کوئین سوپریر هرکدام شامل یک تخت دونفره است. اتاق کوئین دیگری هم شامل دو تخت دونفره است.

امکانات اتاق های هتل هیلتون گاردن این سیتی سنتر

هتل Hilton Garden Inn Frankfurt City Centre دارای 167 اتاق است که همه اتاق ها منظره خوبی دارند و به صورت اتاق یا سوئیت در اختیارتان قرار می گیرد.

اتاق ها شامل یخچال، تلفن، تلویزیون و اینترنت بی سیم است. در همه اتاق ها حمام اختصاصی با امکاناتی مانند وان، سشوار، حوله و لوازم حمام وجود دارد. بعلاوه دمای مناسب اتاق با تهویه مطبوع تامین می گردد.

هنگام رزرو می توانید اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید، تخت خواب های اتاق ها با ملافه ها و مبلمان تمیز در اختیار مهمانان قرار می گیرد. بعلاوه می توانید در اتاق ها به وسیله تلویزیون به برنامه های دیجیتالی دسترسی داشته باشید. در همه اتاق ها سیستم هشداردهنده آتش سوزی و امنیت وجود دارد. همه اتاق ها ضد صدا هستند و با آسانسور می توانید به طبقات هتل دسترسی داشته باشید.

امکانات ورزشی و سلامت در هتل هیلتون گاردن این سیتی سنتر

با اقامت در این هتل نگران سلامتی خود نباشید؛ زیرا شامل باشگاه بدنسازی مجهزی است که با خیال راحت می توانید ورزش کنید. خدمات دیگری مانند ماساژ کل بدن، ماساژ دست، پا، سر و گردن و ماساژ مخصوص زوجین با هزینه اضافی امکان پذیر است.

غذاها و خوراکی در هتل هیلتون گاردن این سیتی سنتر

صبحانه بوفه ای بسیار خوشمزه و کامل هر روز صبح در دسترس است و آغاز یک روز عالی را برایتان تضمین می نماید. در رستوران و بار میوه و آب رایگان است، اما انواع شکلات و بیسکوئیت، نوشیدنی های الکی و غیرالکلی و غذای مخصوص بچه ها با هزینه اضافی امکان پذیر است. اگر رژیم غذایی خاصی دارید باید هنگام رزرو عوامل هتل Hilton Garden Inn Frankfurt City Centre را آگاه کنید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل هیلتون گاردن این سیتی سنتر

فاصله هتل هیلتون گاردن این سیتی سنتر تا برج اصلی: 1.1 کیلومتر

فاصله هتل هیلتون گاردن این سیتی سنتر تا خانه اپرا: 1.3 کیلومتر

فاصله هتل هیلتون گاردن این سیتی سنتر تا خانه گوته: 1.4 کیلومتر

فاصله هتل هیلتون گاردن این سیتی سنتر تا کلیسای سنت پل: 1.7 کیلومتر

فاصله هتل هیلتون گاردن این سیتی سنتر تا موزه هنر فرانکفورت: 1.8 کیلومتر

فاصله هتل هیلتون گاردن این سیتی سنتر تا برج اشنهایمر: 1.9 کیلومتر

فاصله هتل هیلتون گاردن این سیتی سنتر تا موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ: 2 کیلومتر

فاصله هتل هیلتون گاردن این سیتی سنتر تا باغ پالم: 2.2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1924

به "هتل 4 ستاره هیلتون گاردن این سیتی سنتر ؛ تجربه اقامتی لوکس در مرکز شهر فرانکفورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 4 ستاره هیلتون گاردن این سیتی سنتر ؛ تجربه اقامتی لوکس در مرکز شهر فرانکفورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید