هتل لوکس و محبوب مهتاب در نوار ساحلی مارماریس، تصاویر

به گزارش آسمان تو، هتل لوکس و محبوب مهتاب در نوار ساحلی مارماریس و در 700 متری مشهورترین ساحل ترکیه واقع شده است.

هتل لوکس و محبوب مهتاب در نوار ساحلی مارماریس، تصاویر

بهترین تجربه سفر را با تور زمستان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

این هتل 4 ستاره در 5 طبقه ساخته شده و دارای ساحل اختصاصی است که همین امر سبب محبوبیت هرچه بیشتر در میان گردشگران گشته است، به طوری که برای دسترسی به ساحل اختصاصی چند دقیقه پیاده روی کافیست.

شهر مارماریس از جهانگرد پذیرترین شهرهای کشور ترکیه است که با جاذبه های دیدنی خود مورد توجه جهانگرد ها قرار می گیرد و با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری رویایی برای خود و خانواده شان رقم می زنند.

این هتل برای زوج های جوان و خانواده ها برترین انتخاب به تعداد می رود، زیرا در فاصله اندکی از این هتل رستوران و مغازه های خوب و جذابی دایر شده است.

بعلاوه در نزدیکی هتل Mehtap Beach Hotel Marmaris چندین جاذبه تاریخی و تفریحی وجود دارند که بازدید از آنها خالی از لطف نیست، علاوه بر اینها می توانید به پارک آبی آتلانتیس و آکوا دریم هم سر بزنید.

اقامت در این هتل بی نظیر به مسافرانی پیشنهاد می گردد که به دریا و تفریحات ساحلی در طی شبانه روز علاقه مند هستند. فرودگاه دالامان هم حدودا 92 کیلومتر تا این هتل فاصله دارد و دسترسی به این فرودگاه به وسیله شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه امکان پذیر است.

امکانات عمومی هتل مهتاب مارماریس

در قسمت پذیرش 24 ساعته آماده استقبال از میهمانان هستند و در این بخش صندوق امانات برای نگهداری از وسایل ارزشمند شما فراهم گشته است.

اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. در هتل مهتاب مارماریس حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند. خدماتی نظیر خشکشویی و لباسشویی و اتو در این هتل با هزینه جداگانه انجام می گیرند.

پرسنل مجرب هتل هم به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط دارند. در هتل Mehtap Beach Hotel Marmaris اتاق جلسه مخصوص مسافرانی است که به قصد سفرکاری اقامت می نمایند.

اتاق چمدان و روم سرویس و سبد میوه و نوشیدنی در لابی هتل ارائه می گردد. توجه داشته باشید که این هتل شامل پارکینگ اختصاصی نیست و برای پارک خودروها باید از محوطه هتل بهره مند شوند.

امکانات تفریحی هتل

در کنار استخر روباز این هتل جایگاه و چترهای آفتاب گیری قرار داده شده است. از تفریحات این هتل زیبا می توان به برنامه های شبانه و موسیقی های زنده و تفریح های به یاد ماندنی اشاره نمود. ورزش ها و تفریح هایی مانند استخر شنا همراه با سرسره های آبی، استخر بچه ها، بیلیارد، دارت، میز تنیس و زمین بازی بچه ها در هتل Mehtap Beach Hotel Marmaris دایر هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

در هتل مهتاب مارماریس 80 اتاق وجود دارد و همه اتاق ها به طور مرتب نظافت شده و روتختی و ملافه و رو بالشی ها به طور مرتب تعویض می شوند. تمامی اتاق های این هتل دارای بالکن بوده و منظره بی نظیری رو به دریا دارند. انواع اتاق ها عبارتند از اتاق استاندارد، اتاق خانواده، اتاق دوبل یا توئین.

همه اتاق ها شامل تلویزیون، تلفن، مینی بار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند.

بعلاوه در داخل اتاق ها حمام اختصاصی دایر است و این حمام ها شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. زمان تحویل اتاق ها در هتل Mehtap Beach Hotel Marmaris ساعت 2 ظهر و زمان تخلیه اتاق ها هم ساعت 12 ظهر است.

رستوران هتل

رستوران و بار موجود در این هتل به طور 24 ساعته دایر است و همین امر سبب جذب گردشگران و کسب رضایت آنها شده است. صبحانه به صورت سنتی و غذاهای ترکی محلی سرو می گردد. در این هتل دو رستوران روباز وجود دارد و بعلاوه یک رستوران سرپوشیده هم برای میهمانان در نظر گرفته شده است.

فاصله هتل مهتاب مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: 1 کیلومتر

فاصله تا ساحل مارماریس: 2.4 کیلومتر

فاصله تا بازار عظیم مارماریس: 2.6 کیلومتر

فاصله تا قلعه مارماریس: 2.8 کیلومتر

فاصله تا پارک ملی مارماریس: 10.9 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1898

به "هتل لوکس و محبوب مهتاب در نوار ساحلی مارماریس، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لوکس و محبوب مهتاب در نوار ساحلی مارماریس، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید