اروپا آماده راه اندازی نهادی برای مبارزه با پولشویی است

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی صباح، نشریه دوچ پرس آگنتور از برنامه اتحادیه اروپا برای تاسیس نهادی نو برای رصد فعالیت های پولشویی و مبارزه به آنها اطلاع داد.

اروپا آماده راه اندازی نهادی برای مبارزه با پولشویی است

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بر اساس این گزارش، این نشریه اروپایی بعلاوه اعلام نموده که بر اساس اسناد موجود، قرار است کلیه کشورها، اشخاص و سازمان هایی که مقررات و قوانین اتحادیه اروپا را نقض می نمایند، را مورد تعقیب قانونی و تحریم قرار دهد.

بعلاوه گفته می گردد این نهاد ناظر قرار است با مراجع اقتصادی ملی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا همکاری نزدیک داشته و به آنها یاری کند تا مقررات وضع شده در اتحادیه اروپا در زمینه مبارزه با پولشویی را در کشورهای خود به اجرا در آورند.

گفتنی است پیشتر هم اعلام شده بود که اتحادیه اروپا قرار است اقدام به تاسیس نهادی برای نظارت بر تراکنش های بیش از 10 هزار یورو کند. بنا به ادعای دیوان محاسبات اروپا، سالانه میلیاردها یورو پول حاصل از تخلفات اقتصادی وارد سیستم اقتصاد این اتحادیه می گردد.

این در حالیست که پلیس اتحادیه اروپا (یوروپل) ارزش این تراکنش های اقتصادی مبهم رقمی بیش از صدها میلیارد دلار در اقتصاد قاره سبز نقش دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1905

به "اروپا آماده راه اندازی نهادی برای مبارزه با پولشویی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپا آماده راه اندازی نهادی برای مبارزه با پولشویی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید