آنچه پذیرفته شدگان کاردانی علمی کاربردی باید برای ثبت نام بدانند

به گزارش آسمان تو، پذیرفته شدگان دوره های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ثبت نام باید از 31 شهریورماه تا دوم مهرماه به مؤسسه محل قبولی مراجعه نمایند.

آنچه پذیرفته شدگان کاردانی علمی کاربردی باید برای ثبت نام بدانند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، نتایج پذیرفته شدگان نهایی کدرشته محل های پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی مهرماه سال 1398 دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از نتیجه خود آگاه شده و در صورت پذیرفته شدن برای ثبت نام در این مقطع اقدام نمایند.

ثبت نام پذیرفته شدگان در این دوره ها از 31 شهریورماه شروع می گردد و پذیرفته شدگان از امروز یکشنبه 31 شهریورماه تا سه شنبه دوم مهرماه برای ثبت نام مهلت دارند.

پذیرفته شدگان برای ثبت نام باید در زمان مقرر به موسسه محل قبولی خود که در کارنامه نتیجه نهایی درج شده است، مراجعه نموده و با ارائه مدارک برای ثبت نام اقدام نمایند.

پذیرفته شدگان باید 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 جدید، تصویر شناسنامه و اصل آن، تصویر کارت ملی و اصل آن، اصل دیپلم کامل متوسطه یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن، گواهی موقت خاتمه تحصیلات دوره متوسطه دوم (برای داوطلبان نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش نظام آموزشی 3-3-6) یا دیپلم سه ساله نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن، اصل فرم تأییدیه معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه خاتمه تحصیلات برای آنان صادر نشده است، گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته شدگان شاغل) و مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحات 4و 5 دفترچه راهنمای پذیرش تعیین کند، همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 536

به "آنچه پذیرفته شدگان کاردانی علمی کاربردی باید برای ثبت نام بدانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه پذیرفته شدگان کاردانی علمی کاربردی باید برای ثبت نام بدانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید