شروع عملیات پاک ساز و بازسازی پل تاریخی کرج

به گزارش آسمان تو، به نقل از روابط عمومی اداره کل میر اث فرهنگی، توریست و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمد روز چهارشنبه بیست وپنجم فر ور دین ماه 1400 با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به مساعد شدن شرایط جو و ابلاغ بودجه مورد نظر عملیات پاک ساز و بازسازی پل تاریخی وارد فاز اجرایی شد.

شروع عملیات پاک ساز و بازسازی پل تاریخی کرج

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

او در ادامه اعلام کرد: پس از بر گزار ی جلسات اضطرار و ارائه و تأیید طرح اولیه بازسازیی از طرف کار شناسان مربوطه عملیات بازسازی و بازسازی پل شروع شده و به منظور پاک سازی بنا در اولویت قرار گرفته است.

مدیر کل میر اث فرهنگی، جهانگرد و صنایع دستی البرز با اشاره به تخصیص بخشی از اعتبار مورد احتیاج برای بازسازی پل که به صورت امانی از طرف وزارت خانه متبوع در یافت شده است، مطرح نمود: با وجود تحقق نیافتن وعده های سایر دستگاه های مرتبط، به محض کاهش برودت هوا و مساعد شدن شرایط آب و هوایی، پروژه پاک ساز و بازسازی پل تاریخی کرج شروع شده است.

او اضافه نمود: با همکاری پیمانکار پروژه مقرر شد تا بازسازی بنا مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن انجام گردد.

پل تاریخی کرج معروف به پل خاتون به طول تقریبی 60 متر و عرض هقت متر در ورودی شرقی کرج واقع شده و مربوط به دوره صفوی و دارای دو چشمه طاق است که اواسط آذرماه سال گذشته و در اثر بارش های فصلی از ناحیه سقف دچار ریزش شده بود.

منبع: گردشبان
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1727

به "شروع عملیات پاک ساز و بازسازی پل تاریخی کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات پاک ساز و بازسازی پل تاریخی کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید