شروع عملیات اجرایی راه اهن بوشهر - شیراز در امسال

به گزارش آسمان تو، استاندار بوشهر از شروع عملیات اجرایی راه اهن بوشهر - شیراز در امسال اطلاع داد و گفت: اعتبار پروژه های سدسازی استان بوشهر افزایش می یابد.

شروع عملیات اجرایی راه اهن بوشهر - شیراز در امسال

به گزارش از ، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر یکشنبه در نشست با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان اعلام کرد: در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان عزمی جدی داریم و این مهم از اولویت های امسال است.

وی به مسائل کمبود منابع آبی در استان بوشهر اشاره نمود و اضافه نمود: یکی از اولویت های مهم استان تخصیص اعتبار به پروژه های بخش آب و کوشش برای کاهش مسائل در زمینه تامین آب مورد احتیاج مردم است.

استاندار بوشهر با اشاره به افزاش اعتبارات پروژه های سدسازی در استان بوشهر، گفت: برای تسریع در اجرای طرح های سد باغان و دشت پلنگ 48 میلیارد تومان از سوی وزارت نیرو تخصیص یافت که به 78 میلیارد تومان افزایش می یابد.

گراوند با اشاره به موافق وزارت نیرو وزارت نیرو با شیرین سازی آب دریا برای شهر برازجان به منظور برطرف مشکل آب این شهر، توضیح داد: طرح احداث آب شیرین کن وحدتیه دالکی نیز با کوشش مجری طرح سرعت می گیرد.

وی از توسعه اشتغال به عنوان یکی از اولویت های مهم استان یاد کرد و ادامه داد: در مرحله نخست طرح اشتغال زایی 134 میلیارد تومان از سوی بانک های عامل برای طرح های اشتغال روستایی در استان بوشهر اختصاص یافت.

استاندار بوشهر از افتتاح فاز نخست مجتمع بندری نگین بوشهر به عنوان دیگر برنامه های امسال یاد کرد و گفت: افتتاح پروژه پرورش ماهی در قفس، شروع عملیات خط راه آهن بوشهر به شیراز و افتتاح کارخانه سیمان مند دشتی از دیگر طرح ها است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 162

به "شروع عملیات اجرایی راه اهن بوشهر - شیراز در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی راه اهن بوشهر - شیراز در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید