10 مکان برای دیدن در بون، آلمان

به گزارش آسمان تو، سفر شما به آلمان بدون بازدید از بن ، پایتخت سابق آلمان غربی ، کامل نخواهد بود . فرهنگ غنی شهر کوچک هنوز در حال پیشرفت است ، و متوجه می‌شوید که بسته‌بندی آن با موزه‌ها ، معماری جالب و تنوع چشمگیر مواد غذایی و نوشیدنی آلمان در میان چیزهای دیگر است . شهر بر روی رودخانه راین ، نزدیک به کولونی ، دوسلدورف ، و شهرهای محبوب آلمان واقع شده‌است . در اینجا ده چیز برتر برای اضافه کردن به برنامه سفر خود برای سفر شما آورده شده‌است :

10 مکان برای دیدن در بون، آلمان

1. قلعه Drachenburg .
من کمی مهره تاریخ هستم ، بنابراین دوست دارم وقتی سفر می‌کنم از قصرها و کاخ‌ها دیدن کنم . و قلعه Drachenburg یک ذره از معماری است که وقتی شما در بن هستید به فهرست دیدن شما اضافه کنید . این کاخ که کمی خارج از شهر واقع شده‌است ، این کاخ در اواخر قرن نوزدهم را ، که بر فراز تپه‌ای مشرف به راین و همه بن ، قرار دارد ، پیدا خواهید کرد . در داخل ، تابلوهای نقاشی و اثاثیه لوکس دیگر را پیدا خواهید کرد ؛ بیرون ، شما terraces و باغ تمیز پیدا خواهید کرد . پذیرش اعضای جدید در هر بزرگ‌سال 7 درصد منصفانه است ، بنابراین آن را برای یک روز آسان و ارزان انجام می‌دهد - و نظراتی که از برج شمالی دارند در حال سقوط هستند !
2. بتهوون Haus و Beethovenhalle .
بتهوون در بن زاده شد و امروز ، 20 به موزه در مورد زندگی آهنگساز معروف تبدیل شده‌است . شما می‌توانید انتظار دیدن بسیاری از اطلاعات ارائه‌شده ، هم در مورد زمان خود را در بن و هم زمان خود در وین را داشته باشید - و به این دلیل که این مکان یک مرکز تحقیقاتی مهم برای مشتاقان بتهوون است ، یک مجموعه چرخشی از نمایشگاه‌های خاص وجود دارد که از سراسر جهان وجود دارد . زمانی که همه چیز را یاد گرفتید ، باید درباره این مرد یاد بگیرید ، به برای کنسرت توسط ارکستر بتهوون بروید و خود را آماده کنید که کاملا ً با لذت حسی همراه شوید . از هر orchestra در دنیا ، این ارکستر پاره‌ای از بهترین اشعار خود را عرضه می‌کند ، پس اگر یک کنسرت به آن اضافه نکنید ، حتما ً اشتباه می‌کنید . ) به فهرست شما .
3. خیابان شکوفه گیلاس .
وقتی به جشنواره‌های شکوفه گیلاس فکر می‌کنید ، احتمالا ً به ژاپن فکر می‌کنید - اما دوباره فکر کنید ، چون بن در هر بهار یک جشنواره شکوفه گیلاس خود را دارد ، که معمولا ً در ماه آوریل برگزار می‌شود و شگفت‌انگیز است . رنگ‌های صورتی در خیابان Heerstrasse یک علامت زیبا از رنگ در برابر خیابان‌های رنگ‌پریده و نئو کلاسیک هستند ، تقریبا ً به این شکل که یک نقاش تصویر را ایجاد کرده‌است . و چون خیابان‌ها خیلی باریک هستند ، درختانی که فقط در دهه 80 کاشته شده‌بودند ، نوعی تونل صورتی روی جاده‌ها تشکیل می‌دادند ، و فقط کمی آسمان را بازرسی می‌کرد ، اگر به زاویه راست نگاه کنید . گل‌ها معمولا ً برای چند هفته شکوفه می‌دهند - اما سفر شما را به تعویق نیندازید : شما دوست دارید روز بعد از روز به فضای باز و زیبایی در یکی از کافه‌های روباز بروید ! به علاوه ، معمولا ً اجراهای موسیقی ، نمایش‌های هنری و بیشتر برای مدت فستیوال وجود دارد .
4. چشم‌انداز موزه
باور کنید زمانی که می‌گویم بن پر از فعالیت‌های فرهنگی است . و در هیچ کجا این موضوع آشکارتر از امتداد امتداد مایلی به نام مایل آیلند دیده نشده است . اگر شما به جنگ جهانی دوم و تاریخ مدرن علاقه دارید ، تاریخ مدرن ( یا خانه تاریخ ) برای شما است . یا اگر در علوم طبیعی هستی ، موزه الکساندر Konig ممکن است مکانی برای شما باشد - یکی از بهترین موزه‌های طبیعی و موزه‌های جانورشناسی در سراسر آلمان ، اگر نه جهان ! همچنین موزه Deutsches بن ( که پیشرفت‌های تکنولوژیکی تاریخ ) ، Kunstmuseum بن ( موزه هنری ) ، بن بن ( موزه تاریخ دیگری ، و یکی از قدیمی‌ترین موزه آلمان ) … خوب ، این فهرست ادامه دارد . یک چیز برای اطمینان : یک روز بارانی در بن هرگز شما را با هیچ کاری ترک نخواهد کرد .
5. کاخ Poppelsdorf .
این کاخ باروک یکی از ساختمان‌های بن است . این شهر بر روی محل یک قلعه ویران بنا شده‌است و در قرن 18 ساخته شده‌است .این ساختمان از اوایل قرن نوزدهم به دانشگاه بن تعلق داشته‌است و مجموعه علوم طبیعی جذاب دانشگاه را در بر می‌گیرد . در نزدیکی کاخ ، شما باغ گیاه‌شناسی بن را نیز خواهید یافت که در خانه هزاران نوع گیاهان وجود دارد . شما می‌توانید یک روز تمام در کاخ و باغ گردش کنید ، پس برای خودتان وقت زیادی بگذارید !
6. دره Ahr .
یک سفر دریایی روی رودخانه راین هم زیبا و هم رمانتیک است ، اما تنها راه لذت بردن از رودخانه راین است - و شخصا ً، دوست دارم از شهر بیرون بیایم تا رودخانه را در بهترین حالت طبیعی خود ببینم . یکی از شاخه‌های فرعی راین است که در آن آب با رخوت از میان حومه زیبای آلمان عبور می‌کند . بهترین زمان برای دیدار ، به نظر من ، در طول تابستان است ، زمانی که بتوانید مناطق مختلف را در تعدادی از جشنواره‌های مختلف ببینید . اما هر زمانی از بهار تا پاییز ، وقتی هوا گرم است ، پیاده‌روی ، دوچرخه‌سواری و یا استراحت در ساحل رودخانه با پیک‌نیک خوش است .

انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 13

به "10 مکان برای دیدن در بون، آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان برای دیدن در بون، آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید