کمالوند: 6 روز از بازی با استقلال می گذرد و معلوم نیست ممبینی کجاست، فکر ما درگیر حل مسائل حاشیه ای است

به گزارش آسمان تو، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: درخصوص داوری باید بگویم آش این قدر شور است که صدای دیگران هم درآمده است.

کمالوند: 6 روز از بازی با استقلال می گذرد و معلوم نیست ممبینی کجاست، فکر ما درگیر حل مسائل حاشیه ای است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از شهرستان جم، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل سپاهان اصفهان گفت: درخصوص داوری باید بگویم آش این قدر شور است که صدای دیگران هم درآمده است. صحبت های کالدرون را هم امروز دیدم. داوران سالمی داریم و فکر نمی کنم قصد و غرضی در کار است.

وی با اشاره به اشتباهات داوری علیه تیمش در هفته های گذشته، گفت: در بازی قبل گل زدیم و دو پنالتی باید به سود ما گرفته می شد، اما نتیجه بازی تغییر کرد. نمی خواهم به داور گیر بدهم و روی صحبتم با رئیس کمیته داوران است. شش روز از بازی با استقلال می گذرد و معلوم نیست ممبینی کجاست. او یک کلمه اظهار نظر و از مردم جم عذرخواهی نکرده است. مردم شهرستان جم از این اشتباهات عصبانی شده اند. از تاج می خواهم به این موضوع ورود و تکلیف تیم ما را مشخص کند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با بیان اینکه دیدار برابر استقلال، تنها دیداری نبود که شاگردانش از داوری ضرر کرده اند، شرح داد: چند پنالتی ما را در هفته های اخیر نگرفتند و گل سالم ما را به سایپا مردود اظهار داشتند. الان بازی با استقلال تمام شده است. سپاهان تیم بسیار خوبی است و قلعه نویی، تیم خوبی را جمع کرده و بازیکنانش از بازیکنان نخبه فوتبال ما هستند. از روش بازی حریف آگاه هستیم و می دانیم چگونه از استنلی استفاده می کنند. در هفته گذشته تمرین کردیم و تدابیری اندیشیده ایم که اگر بازیکنان آنها را در زمین پیاده کنند، پیروز می شویم.

کمالوند درخصوص حواشی ایجاد شده پیرامون تیمش در هفته گذشته اظهار داشت: همه از حواشی اطلاع دارند. تنها راه این موضوع این است که استاندار و سایر مسئولان ذی ربط، به موسوی (رئیس منطقه ویژه پارس جنوبی) کمک کنند تا مسائل حل شود. خیلی بد است که یک تیم در لیگ برتر شرکت کند و مشکل بلیت هواپیما و هتل داشته باشد. آن هم در استان هایی که ثروت کشور از آنجا تأمین می شود.

وی ادامه داد: وزارت صنعت، 7-6 تیم دارد و استقلال و پرسپولیس هم تحت پوشش وزارت ورزش و جوانان هستند. سوال من این است که این وزارتخانه ها، چگونه برای تیم های تحت پوشش خود هزینه می کنند. همان راه حل را درخصوص پارس جنوبی هم انجام دهند. پارس جنوبی، امید و آرزوی یک شهر است و مردم جم به جز اینکه بازی های پارس را ببینند، تفریح دیگری ندارند. امیدوارم مسئولان کمک کنند تا مسائل حل شود.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به دیدار دو هفته پیش تیمش برابر صنعت نفت آبادان بیان نمود: ما باید صنعت نفت را شکست می دادیم، اما من نمی توانم پنالتی یا توپ را از دوقدمی دروازه، گل کنم. در این مسابقه، 60 دقیقه یک گله بازی کردیم و توپ و میدان در اختیار ما بود. این تیم، پنجم جدول است و تراکتور را شکست داد.

به نظرم از هفته پنجم یا ششم به بعد بهتر شدیم، اما تیم های سختی مقابل ما بودند.، کمالوند ضمن بیان این جمله گفت: پس از بازی هفته آینده مقابل شهر خودرو، دیدارهای ما آسان می شود و در سراشینی بازی ها قرار می گیریم. از تیمم نگرانی ندارم و فقط مسئله ای در جلوی زمین داریم که حل می شود.

وی درمورد احتمال سقوط تیمش به لیگ دسته اول گفت: کارنامه افراد مشخص است، اما در 7-6 فصلی که در لیگ برتر مربیگری کردم، تیم های من در آستانه سقوط نبودند. از این بابت نگرانی نداشته باشید، اما بیشتر نگرانی من، حل شدن مسائل تیم است. من بابت داخل زمین نگران نیستم. چون زمانی باید نگران باشیم که تیم نسبت به حریف، ضعیف تر و مغلوب باشد و فرصت گلزنی نداشته باشد.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به عملکرد شاگردانش برابر تراکتور شرح داد: ما دو بار توپ را به تیر دروازه تراکتور زدیم و چند موقعیت تک به تک با دروازه بان را خراب کردیم. تیم خوبی داریم، اما فشارها باید از آن برداشته شود. نقاط ضعفی داریم که اگر فکر ما آزاد باشد، به دنبال حل آن هستیم. الان فکر ما درگیر حل مسائل حاشیه ای است.

به همه هواداران قول می دهم که قطعاً بهتر از سال گذشته نتیجه می گیریم.، کمالوند ضمن بیان این جمله اظهار داشت: ما نسبت به فصل گذشته، 40 درصد کاهش هزینه داشتیم و مجموع مبالغ قراردادهای مدافعان راست و چپ ما، 300 تا 350 میلیون تومان است. مهدی ترکمان که ستاره لیگ برتر و نقل محافل است، 200 میلیون تومان با ما قرارداد بست. شما از بطری 20 لیتری نباید انتظار گنجایش 60 لیتری داشته باشید و باید معقول فکر کنیم. ما با این بودجه نمی توانیم تنه به تنه تیم های بالای جدول باشیم.

وی با تمجید از تماشاگران جمی بیان نمود: هواداران برای ما سنگ تمام گذاشتند و از آنها تشکر می کنیم، اما همه جا عدالت است. مدیرعامل باشگاهی که تیمش جزو 4-3 تیم بالای جدول هم نیست، چند روز پیش گفت که بودجه باشگاه، 100 میلیارد تومان است. این تیم کجا و ما که بودجه مان یک دهم آنهاست کجا. البته این تیم، استقلال، سپاهان، پرسپولیس یا تراکتور هم نبود. سبک مربیگری من در همه تیم ها این است که در نیم فصل دوم، هفت تا 10 امتیاز بیشتر از نیم فصل اول گرفته ام. چون در نیم فصل دوم، بچه ها هماهنگ تر می شوند و تیمی نو هستیم.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به تفاوت تیمش نسبت به سال گذشته گفت: ما 16 بازیکن جدید آوردیم و نتوانستیم بچه های سال گذشته را نگه داریم. چون 40 درصد از سال گذشته دریافت کردند و حاضر به مذاکره نشدند. با این حال تیم ما روز به روز بهتر می شود. به جز مهدی ترکمان، دیدید که چند بازیکن ما مانند محمود شفیعی و آریاکیا مقابل استقلال چقدر خوب بازی کردند. این بازیکنان از لیگ دسته اول و با قراردادی حداقلی آمده اند.

کمالوند با اشاره به حضور ثابتش در یک تیم در طول فصل گفت: درست نیست کسی درباره خودش حرف بزند. در 4-3 هفته گذشته، دو پیشنهاد از تیم های لیگ برتری داشتم که آنها را رد کردم. تیم های من نه تنها در آستانه سقوط قرار نگرفتند و در نیم فصل دوم امتیازات بیشتری نسبت به نیم فصل اول کسب کردند، بلکه فکر می کنم تنها مربی فوتبال ایران هستم که کارم را در هر جایی که شروع کردم، به انتها رساندم. آدمی نیستم که کاری را نصفه کاره رها کنم. خصوصیات بد زیادی دارم، اما وقتی کار سخت تر می شود، مقاومتم نیز بیشتر می شود.

وی با اشاره دوباره به اینکه پارس جنوبی در لیگ برتر ماندنی خواهد شد، اظهار داشت: این فصل با هر شرایطی، تیم را به سرمنزل مقصود می رسانیم و تیم را با آبرو و خیال راحت در لیگ برتر حفظ می کنیم تا ببینیم در سال های آینده، چه اتفاقی رخ می دهد. من خادم مردم جم هستم. تیم پارس جنوبی قائل به فرد نیست و همه زحمت می کشند. اما به عنوان بزرگتر و سرمربی تیم می گویم تا روزی که مسابقات تمام نشود، مردم نگران نباشند که مسائل مالی و حاشیه ای روی ما تأثیر بگذارد و با هر شرایطی، با آبرو و کسب جایگاه خوب، کارمان را تمام می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 660

به "کمالوند: 6 روز از بازی با استقلال می گذرد و معلوم نیست ممبینی کجاست، فکر ما درگیر حل مسائل حاشیه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: 6 روز از بازی با استقلال می گذرد و معلوم نیست ممبینی کجاست، فکر ما درگیر حل مسائل حاشیه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید