چگونه پراید را مقرون به صرفه بخریم؟

به گزارش آسمان تو، تهران (پانا) - خودروسازان در اوج مسائل خود همچنان طرح های پیش فروش را ادامه می دهند. این بار قرار است خودرو پراید با قیمت 45 میلیون تومان مقرون به صرفه تر از بازار به فروش برسد.

چگونه پراید را مقرون به صرفه بخریم؟

به گزارش تجارت نیوز، خودروسازان در اوج مسائل خود همچنان طرح های پیش فروش را ادامه می دهند. این بار قرار است خودرو پراید با قیمت 45 میلیون تومان مقرون به صرفه تر از بازار به فروش برسد.

در چند وقت اخیر پراید در دوره توقف فراوری افزایش قیمت قابل توجهی داشت و بعضی سایت ها قیمت پراید 111 را تا 170 میلیون تومان هم گزارش دادند. با این حال در چند روز اخیر کمی از این التهاب قیمت کم شده است. اما گران ترین مدل پراید، پراید 111 نیست بلکه پراید وانت یا همان پراید 151 است که اکنون در بازار پس از کاهش قیمت به 170 میلیون تومان رسیده است.

در این شرایط امروز پیش فروش چند مدل خودرو سایپا شروع شده که یکی از آنها پراید وانت است.

یکی از خودروهای موجود در طرح تازه سایپا پراید 151 است. قیمت پیش پرداخت این محصول در طرح پیش فروش سایپا، 62 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است.

قیمت کارخانه ای سایپا 151 معادل 125 میلیون تومان است و این خودرو در بازار 170 میلیون تومان قیمت دارد. این اختلاف 45 میلیون تومانی به عنوان یارانه خرید پراید در جیب کسانی خواهد رفت که در قرعه کشی سایپا نام آنها جزو اسامی برنده اعلام گردد.

البته این طرح تنها مربوط به این خودرو نیست و در طرح پیش فروش شرکت خودروسازی سایپا، خودروهای شاهین، انواع کوئیک و ساینا نیز با موعد تحویل خرداد تا شهریور سال 1401 هم هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2093

به "چگونه پراید را مقرون به صرفه بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه پراید را مقرون به صرفه بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید