وایمو بازار خودروهای خودران را تسخیر می نماید؟ ، معرفی سیستم رانندگی اتوماتیک برای اندروید و ios

به گزارش آسمان تو، سرویسهای خودروهای خودران وایمو به زودی راه اندازی می گردد. سرویسهایی که احتمالا در حوزه خودروهای خودران بی رقیب خواهد بود.

وایمو بازار خودروهای خودران را تسخیر می نماید؟ ، معرفی سیستم رانندگی اتوماتیک برای اندروید و ios

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این سرویس که Waymo One نام دارد، به عنوان سرویس اتوماتیک رانندگی زنده شناخته می گردد.

گروه وایمو از مدتی پیش امیدوار بود که سرویس کامل خودران خود را تا خاتمه سال 2018 راه اندازی کند و تنها چند هفته طول کشید تا این شرکت این هدف را برآورده کند.

فرایند توسعه ماشین های خود ران بخشی از موفقیت خود را مدیون استقبال شدید مخاطبان است. درواقع این روزها بسیاری از افراد مشتاقند که هر چه سریعتر خودروهای خودران را بیازماند. اما اگر این مسیر را یک مسیر مسابقه در نظر بگیریم، بدون شک وایمو نزدیک به خط خاتمه یا پیروزی است.

سرویس موسوم به Waymo One یک نام رسمی برای خدمات خودران گوگل در حوزه ماشین های هوشمند بود که اکنون روندی رو به رشد را پشت سر می گذارد.

این در حالی است که این روزها شرکت های اوبر و لیفت نیز به شکلی خستگی ناپذیر کوشش می نمایند تا سیستم های خودران خود را توسعه دهند. این یک رقابت تمام عیار محسوب می گردد و شرکت های مختلف راهی به جز کوشش ندارند.

اگرچه برنامه Waymo One در حال حاضر برای اندروید و iOS در دسترس است، اما برای دسترسی به این سرویس احتمالا باید بخشی از یک زیرمجموعه یا حتی از اعضای برنامه اولیه سواری وایمو باشید.

شاید بر همین اساس باشد که مدتهاست دارا خسروشاهی و مجموعه اوبر در کوششند تا با سیستمهای وایمو همکاری نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2345

به "وایمو بازار خودروهای خودران را تسخیر می نماید؟ ، معرفی سیستم رانندگی اتوماتیک برای اندروید و ios" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وایمو بازار خودروهای خودران را تسخیر می نماید؟ ، معرفی سیستم رانندگی اتوماتیک برای اندروید و ios"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید