واکنش فدراسیون کاراته به پناهندگی فرزاد رستمی: ملی پوش نبود، بدون هماهنگی فدراسیون در مسابقات اوپن فرانسه شرکت نموده (تور ارزان فرانسه)

به گزارش آسمان تو، ثبت نام رستمی برای شرکت در مسابقات کاراته اوپن پاریس نیز به صورت آزاد بوده و از یونان راهی فرانسه شده است.

واکنش فدراسیون کاراته به پناهندگی فرزاد رستمی: ملی پوش نبود، بدون هماهنگی فدراسیون در مسابقات اوپن فرانسه شرکت نموده (تور ارزان فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

فدراسیون کاراته تاکید نمود: کاراته کای ایرانی که از بازگشت به ایران خودداری نموده، به صورت شخصی و بدون مجوز فدراسیون و شورای برون مرزی در مسابقات پاریس شرکت نموده است.

به گزارش ایسنا، فدراسیون کاراته در این باره نوشت: در پی انتشار بعضی اخبار مبنی بر پناهندگی فرزاد رستمی به کشور سویٔیس؛ به اطلاع میرساند این ورزشکار ملی پوش کاراته نبوده و بدون اطلاع و هماهنگی فدراسیون و بدون اخذ مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در مسابقات اوپن فرانسه شرکت نموده است.

لازم به یادآوری است که ثبت نام رستمی برای شرکت در مسابقات کاراته اوپن پاریس نیز به صورت آزاد بوده و از یونان راهی فرانسه شده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2369

به "واکنش فدراسیون کاراته به پناهندگی فرزاد رستمی: ملی پوش نبود، بدون هماهنگی فدراسیون در مسابقات اوپن فرانسه شرکت نموده (تور ارزان فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون کاراته به پناهندگی فرزاد رستمی: ملی پوش نبود، بدون هماهنگی فدراسیون در مسابقات اوپن فرانسه شرکت نموده (تور ارزان فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید