والورده باز هم روی نام راکیتیچ خط کشید

به گزارش آسمان تو، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا باز هم نام هافبک کروات این تیم را از فهرست بازیکنانش خط زد.

والورده باز هم روی نام راکیتیچ خط کشید

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا امشب (سه شنبه) در دیداری خارج از خانه از هفته سی و چهارم لالیگا میهمان آلاوس خواهد بود و با بردن این بازی در آستانه قهرمانی قرار خواهد گرفت.

برای این بازی هم ارنستو والورده سرمربی کاتالان ها همچون بازی دو هفته قبل آبی و اناری ها به ایوان راکیتیچ، هافبک کروات تیمش استراحت داده است. او در بازی مقابل اوئسکا هم به هافبک سابق سویا استراحت داده بود تا او را برای بازی چهارشنبه هفته آینده مقابل لیورپول در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده نگه دارد.

راکیتیچ 30 ساله از 31 بازی نخست این فصل بارسلونا در لالیگا در 30 بازی حضور داشته و تنها در بازی مقابل اتلتیکومادرید در استادیوم واندامتروپولیتانو به دلیل اخراج شدن در بازی ماقبل حضور نداشت. به همین دلیل والورده تصمیم گرفته به او در بازی خارج از خانه مقابل اوئسکا استراحت بدهد تا برای مصاف حساس با لیورپول آماده بماند.

فصل جاری برای راکیتیچ یکی از پرفشارترین فصول دوران بازیگری اش بوده، چرا که او پس از حضور در جام جهانی 2018 به همراه تیم ملی کرواسی و همراهی این تیم تا ایستگاه سرانجام، 4177 دقیقه نیز برای بارسلونا بازی نموده است.

بارسلونا امشب از ساعت 23:59 به وقت تهران میهمان آلاوس است و در صورت بردن این بازی و شکست اتلتیکومادرید در بازی فردا شب مقابل والنسیا قهرمانی اش را قطعی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 251

به "والورده باز هم روی نام راکیتیچ خط کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده باز هم روی نام راکیتیچ خط کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید