والدراما به رم رفت، نمایش در جشنواره فیلم های آسیایی

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران، فیلم والدراما به کارگردانی عباس امینی در بخش مسابقه هفدهمین جشنواره فیلم های آسیایی رم که از امروز 31 شهریور شروع می گردد و تا 11 مهر ادامه دارد، حضور پیدا می نماید. این فیلم نخستین تجربه کارگردانی عباس امینی است و مجید برزگر تهیه کنندگی آن را به عهده داشته است.

والدراما به رم رفت، نمایش در جشنواره فیلم های آسیایی

پس از نمایش این فیلم در شصت و ششمین جشنواره های بین المللی فیلم برلین، والدراما به جشنواره های مختلف دیگری دعوت شد و در تازه ترین حضور بین المللی خود قرار است در بخش مسابقه هفدهمین جشنواره فیلم های آسیایی رم در کشور ایتالیا حضور داشته باشد.

جشنواره فیلم های آسیایی رم از امروز 31 شهریورماه شروع می گردد و تا 11 مهرماه ادامه دارد و طبق جدول نمایش، فیلم والدراما در 2 سانس در روزهای 3 و 4 مهرماه روی پرده می رود.

علاوه بر این فیلم که در بخش مسابقه نمایش داده می گردد، قرار است فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی نیز به عنوان فیلم افتتاحیه در این رویداد سینمایی نمایش داده گردد.

فیلم والدراما درباره نوجوانی در آبادان است که به دلیل موهای فری که دارد به والدراما بازیکن فوتبال کلمبیایی شباهت دارد و به نام این بازیکن نیز معروف شده است. والدراما به دنبال دریافت شناسنامه با نام واقعی خود است که بر اثر اتفاقی مجبور به ترک آبادان می گردد و به تهران می رود و در این شهر درگیر ماجراهایی می گردد.

مجید برزگر تهیه کننده این فیلم پیش از این اعلام نموده بود که پروانه نمایش والدراما صادر و مذاکرات اولیه برای اکران در گروه سینمایی هنر و تجربه نیز اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 631

به "والدراما به رم رفت، نمایش در جشنواره فیلم های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والدراما به رم رفت، نمایش در جشنواره فیلم های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید