هاجسون: پیرلو ترسناک ترین بازیکن تیم ملی ایتالیاست

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از هافبک یوونتوس به عنوان خطرناک ترین بازیکن تیم ملی ایتالیا یاد کرد.

هاجسون: پیرلو ترسناک ترین بازیکن تیم ملی ایتالیاست

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، با وجود اینکه چزاره پراندلی در تیم ملی ایتالیا مهاجم خطرناکی همچون ماریو بالوتلی دارد ولی سرمربی تیم ملی انگلیس هافبک 34 ساله آتزوری را خطرناک ترین بازیکن لاجوردی پوشان می داند.

روی هاجسون، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در گفت و گو با شبکه تلویزیونی مدیا سِت ایتالیا گفت: در خصوص اینکه ما از بالوتلی می ترسیم یا نه باید بگویم که به خوبی او را می شناسیم، چون سوپرماریو در انگلیس بازی نموده است. ما به تمامی بازیکنان ایتالیا احترام می گذاریم ولی اگر قرار باشد از کسی بترسیم آن شخص پیرلوست. در 10 سال گذشته او مهره ای کلیدی برای ایتالیا بوده است. من در زمان سرمربیگری اینتر او را سه ماه در تیمم داشتم و باید بگویم که دوران حرفه ای فوق العاده ای داشته است.

هاجسون که شاگردانش در گروه D با تیم های ایتالیا، اروگوئه و کاستاریکا همگروه هستند، توضیح داد: ایتالیا تیم قدرتمندی است. پراندلی در چهار سال گذشته دست به کار بزرگی زده است و بر این باورم که تیم ایتالیا در این دوره پیشرفت قابل توجهی داشته است.

سرمربی 66 ساله سه شیر توضیح داد: شاید بعضی مردم ایتالیا از حالا انگلیس را بازنده بازی خود با این تیم در رقابت های جام جهانی بدانند ولی باید منتظر برگزاری جدال دو تیم باشیم و ببینیم که چه اتفاقی در این دیدار رخ خواهد داد. من هیچگاه پیش از بازی به شکست فکر نمی کنم و فقط به فکر کسب پیروزی هستم.

هاجسون گفت: ما نیز همانند دیگر تیم هایی که باید در شهر مانائوس که شرایط آب وهوایی خاص دارد، بازی نمایند، عمل خواهیم کرد. هر کاری که از دست مان بربیاید انجام خواهید داد تا بازیکنان ما با این شرایط وفق پیدا نمایند.

سرمربی تیم ملی انگلیس در انتها اعلام کرد: شرایط نه برای ما و نه برای ایتالیا ایده آل نیست. در حال حاضر فکر نمی کنم که این شرایط برای هیچ یک از تیم های آمریکای جنوبی یک مزیت باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 493

به "هاجسون: پیرلو ترسناک ترین بازیکن تیم ملی ایتالیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاجسون: پیرلو ترسناک ترین بازیکن تیم ملی ایتالیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید