نکات کلیدی برای داشتن هتلی پایدار در صنعت گردشگری

به گزارش آسمان تو، ایسنا/ این خبر پیرامون نکات کلیدی برای داشتن هتلی پایدار در صنعت گردشگری برای شما نوشته شده است.

نکات کلیدی برای داشتن هتلی پایدار در صنعت گردشگری

یکی از جنبه هایی که آینده صنعت هتلداری را شکل می دهد، توانایی سازگاری با چالش های پایداری است. در این جهت آینده متعلق به مقاصدی است که با محیط زیست در هماهنگی بیشتری باشد. به نقل از توریزم، هفت عامل کلیدی برای داشتن هتلی پایدار در صنعت گردشگری که از طریق موسسه سایلستون به آن اشاره شده و بدون شک در تقویت پایداری هتل تفاوت ایجاد می کند، شامل موارد ذیل هستند:

تعمیرات

درحالیکه تعمیرات با مفهوم استفاده مجدد برای یک هتل پایدار شباهت زیادی دارد اما تعمیر شامل تفاوت های ظریف دیگری نیز می شود، زیرا این مورد صرفا به معنای ایجاد عمر مفید تازه به محصولات نیست بلکه به معنای ماندگاری هرچه بیشتر آن است. به عبارت دیگر باید بدانیم از این به بعد در کجا دنبال چیزهایی که می خواهیم، بگردیم. برای اینکه یک مسکن واقعا به پایداری متعهد شود، مهم است که روی برندهایی که متعهد به حفاظت از محیط زیست است، تمرکز شود؛ به این معنا که محصولاتی را بخرید که در صورت خراب شدن قابل تعمیر باشد.

تتازه نظر کردن

مطابق با موارد فوق یک هتل پایدار باید نگرش های خاصی را اتخاذ نماید تا به جلوگیری از اتلاف منابع کمک کند. پس باید در نحوه ارائه خدمات هتل تتازه نظر کنیم تا وسایل هتل دورریختنی نباشد. هتل هایی که متعهد به طراحی زیست محیطی است، باید خرید اشیای بادوام را در اولویت قرار دهد. از این رو در پی مبلمان، لوازم خانگی و سایر کالاهایی باشید که بادوام است. همچنین اگر این وسایل با مواد طبیعی ساخته شده باشد، بهتر است. اگرچه ممکن است هزینه اولیه بیشتر باشد اما در درازمدت در هزینه ها صرفه جویی کرده و اثرات مخرب زیست محیطی را کاهش خواهید داد.

امتناع کردن

با دیجیتالی شدن بیشتر و بیشتر زمان آن فرا رسیده که فاکتورها یا بلیط های کاغذی و نامه ها یا بروشورهای چاپی را در گذشته باقی بگذاریم. بهتر است این امکان را برای میهمان یا شرکتهایی که با آن همکاری می کنید، برای دسترسی به اطلاعات از طریق وب سایت یا یک کد QR همچنین ارسال فاکتورها از طریق ایمیل فراهم کنید. وقتی نوبت به تامین مواد کارخانه ای می رسد، بهتر است از خرید محصولاتی مانند مواد غذایی که دارای بسته بندی بیش از حد است، خودداری کنید. بویژه بهتر است از پلاستیک اجتناب کنید و شرکتهایی را انتخاب کنید که از مواد بازیافتی استفاده می کنند.

بازبینی

قبل از اینکه چیزهای تازه بخرید، موجودی قبلی خود را بازبینی کنید. ممکن است مبلمان استفاده نشده ای داشته باشید که بتوانید از آن بهتر بهره ببرید. همچنین ممکن است خواروباری که چند ماه پیش تهیه کرده بودید، فراموش کرده باشید. بنابراین سازماندهی خوب یک مساله کلیدی است. همه چیزهایی که در هتل پایدار خود دارید را پیگیری کنید و بطور دوره ای از امکانات خود آگاه شوید.

بازیابی

اگر با اعمال نکته قبلی متوجه شدید چیزی استفاده نشده دارید، می توانید از آن بهره ببرید و آن را بازیابی کنید. حالا وقت آن است که به جایگاه هایی که در گوشه ای دارید و هیچکس از آن استفاده نمی کند، جانی دوباره ببخشید یا درهای قدیمی را به تخته هایی منحصر بفرد برای اتاق های خود تبدیل کنید. به همین ترتیب، باتوجه به نوع محل اقامت این امکان را دارید که به بازار دست دوم بروید تا چیزهای جالبی تهیه کنید. با قیمتی عالی می توانید محل خود را بازسازی کنید.

توزیع مجدد

اشتراک گذاری کنید. وقتی چیزهایی دارید که از آن استفاده نمی کنید، می توانید آن را اهدا کنید تا شخص دیگری استفاده کند. در مورد هتل ها هم چنین موضوعی ایده خوبی است؛ همانطور که در نکته قبل اشاره کردیم، فرصت های تازهی تولید کنید.

بازنشانی

استفاده از محصولات صرفه جویی در انرژی یک راه عالی برای کاهش هزینه انرژی هر هتل پایدار است. با توجه به این موضوع اولین چیزی که به فکر بعضی ها می رسد، لامپهای کم مصرف است که مطمئنا مناسب هم هست اما بسکمک از لوازم خانگی و دیگر وسایل الکتریکی نیز شناخته شده که با ایده مراقبت از اکوسیستم طراحی شده است؛ بنابراین در صورت استفاده از آن در هتل خود می توانید هزینه ها را کاهش دهید. با بهینه سازی چارچوب پایدارتر هتل ضایعات را کاهش می دهیم، به مدل یکبار مصرف سرانجام می دهیم و از سیاره مراقبت می کنیم. علاوه بر این شما این مزیت را خواهید داشت که در درازمدت در هزینه ها صرفه جویی کنید؛ بنابراین استفاده از هفت کلید اقتصاد پایدار در هتل یک شرط مثبت بی چون و چرا برای آینده خواهید داشت.

منبع: همگردی
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2193

به "نکات کلیدی برای داشتن هتلی پایدار در صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات کلیدی برای داشتن هتلی پایدار در صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید