مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سخنان عجیب جف بیزوس خطاب به کارمندانش تا دردسر جدید جولیان آسانژ

به گزارش آسمان تو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سخنان عجیب جف بیزوس خطاب به کارمندانش تا دردسر جدید جولیان آسانژ

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

جف بیزوس در جریان یک جلسه هفتگی خطاب به کارکنان خود سخنانی عجیب و قابل تامل گفت. سخنانی که بازتابی گسترده در رسانه ها داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاهزاده ویلیام، ضمن حضور در یک برنامه خبری، شبکه های اجتماعی را به شدت مورد انتقاد قرار داد. او گفت شبکه های اجتماعی در حال توطئه و ارسال اطلاعات غلط به افکار عمومی هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

روباتها همیشه برای کاربران جذاب هستند و وقتی روبات جنبه آموزشی داشته باشد می تواند جذاب تر هم باشد. روبات آموزشی Scout ترکیبیست از خلاقیت و آموزش.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ساعت هوشمند موسوم به DokiWatch S برای بچه ها طراحی شده است. ساعتی حرفه ای و همه فن حریف که از برقراری ارتباط تا سازماندهی وقت را بر عهده دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شریل سندبرگ یکی از مدیران ارشد فیسبوک که همیشه به عنوان دست راست مارک زاکربرگ شناخته می گردد نسبت به اتهامات اخیر نیویورک تایمز در خصوص فعالیت های فیسبوک واکنش نشان داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد جولیان آسانژ از سوی برخی مقام های قضایی در ایالات متحده در پرونده ای جدید درگیر شده است. پرونده ای که البته جزئیات آن به شکل مهر و موم باقی مانده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برخی از گزارش های فضای سایبری حکایت از آن دارند که اطلاعات یک پایگاه امنیت داده ها در ایالات متحده که قرار بود به حفاظت از داده های کاربران بپردازد، ناامن است و احتمالا توسط سارقان سایبری تحت سرقت قرار گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک می گوید قصد دارد به زودی یک ساختار مستقل در حوزه تحقیقات بخش محتوا ایجاد کند تا نرخ موارد آزاردهنده را به حداقل برساند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 17 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 157

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سخنان عجیب جف بیزوس خطاب به کارمندانش تا دردسر جدید جولیان آسانژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سخنان عجیب جف بیزوس خطاب به کارمندانش تا دردسر جدید جولیان آسانژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید