مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکوردشکنی هواوی تا فونت اختصاصی مایکروسافت

به گزارش آسمان تو، هواوی به عنوان یکی از سرشناس ترین غول های فناوری چین موفق شد رکورد بزند، چرا که هواوی در امسال میلادی بیش از 200 میلیون نسخه از گوشی های هوشمند خود را به فروش رسانده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکوردشکنی هواوی تا فونت اختصاصی مایکروسافت
ناس ترین غول های فناوری چین موفق شد رکورد بزند، چرا که هواوی در امسال میلادی بیش از 200 میلیون نسخه از گوشی های هوشمند خود را به فروش رسانده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نتایج گزارش Captiv8 نشان می دهد اشاعه کاربران یا فالوورهای جعلی در اینستاگرام می تواند روند فعالیت های بازاریابان را نیز مختل کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارشهای جدید از پکن حکایت از آن دارند که چینی ها قصد دارند صادرات تکنولوژی را محدودتر از همیشه پیگیری نمایند. این موضوعی است که بسیار مهم و قابل تامل است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

وضعیت فیسبوک طی امسال میلادی به معنای واقعی کلمه بحرانی بود و به نظر می رسد این شرایط باعث شده فیسبوک پرریسک ترین غول فناوری سال در بازار سهام لقب بگیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دولت ایتالیا تصمیم گرفته طرحی جدید را به اجرا دراورد که بر اساس آن مالیات هایی سنگین برایخودروهای دیزلی اعمال خواهد شد. طرحی که هنوز آغاز نشده صدای منتقدان را درآورده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از جالب ترین برنامه های مایکروسافت که اخیرا منتشر شده و هیچ ارتباطی با ویندوز و آفیس ندارد، برنام مرتبط با دستخط موسوم به Font Maker است. با یاری این برنامه شما می توانید فونت اختصاصی را از دست خط خود ایجاد کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 182

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکوردشکنی هواوی تا فونت اختصاصی مایکروسافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکوردشکنی هواوی تا فونت اختصاصی مایکروسافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید