مراکز خرید میلان، شهر مد ایتالیا

به گزارش آسمان تو، میلان، پایتخت مد و یکی از بهترین شهرهای ایتالیا برای خرید است. مراکز خرید میلان، هر آنچه که احتیاج دارید، از بهترین پوشاک و متعلقات مد تا جدیدترین محصولات تکنولوژی را عرضه می نمایند.

مراکز خرید میلان، شهر مد ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

میلان، یکی از قطب های مالی ایتالیا و پایتخت مد است. بسیاری از گردشگران این شهر، میلان را بدون سر زدن به مراکز خرید بزرگ، ترک نمی نمایند. میلان پایتخت مد است، در نتیجه در مراکز خرید این شهر، چیزی که بیش از همه توجه رهگذران را جلب می نماید، تعدد فروشگاه های مد و پوشاک و نمایندگی های معتبرترین برندهای مد جهان است.

در ادامه با چند مورد از مراکز خرید بزرگ میلان آشنا می شویم.

گالری ویتوریو امانوئل (Galleria Vittorio Emanuele II)

مرکز خرید Galleria Vittorio Emanuele II، قدیمی ترین مرکز خرید جهان و دربردارنده تنها هتل هفت ستاره تاییدشده جهان یعنی هتل Town House Galleria است. این مرکز، مجموعه ای چهار طبقه و طاق دار است که در مرکز میلان قرار گرفته است. این مرکز خرید را به افتخار ویکتور امانوئل دوم، اولین پادشاه پادشاهی ایتالیا نام گذاری نموده اند. این مجموعه در سال 1862 طراحی شده و معماری به نام Giuseppe Mengoni بین سال های 1865 تا 1877 آن را ساخته است.

این مرکز خرید بزرگ، فقط به خرید و فروش اختصاص ندارد. علاوه بر فروشگاه های متعدد و مهم، اینجا محلی برای ملاقات ها و دورهمی های اهالی میلان است. فروشگاه های لوکس برترین برندهای مد، زیورآلات، کتاب و آثار هنری در کنار رستوران ها و کافه های متعدد، یک مجموعه کامل را برای خرید و گشت و گذار فراهم نموده اند.

تعدادی از قدیمی ترین رستوران ها و فروشگاه های میلان در این مجموعه قرار دارند از جمله بیفی کافه (Biffi Caffè) که در سال 1867 پایه گذاری شده است.

مرکز خرید Brian & Barry

فروشگاه Brian & Barry یک دپارتمان استور زنجیره ای ایتالیایی است که فروشگاه مرکزی و دفتر اصلی آن در نزدیکی میدان San Babila در مرکز میلان قرار گرفته است. برندهای عرضه شده در این فروشگاه ها شامل تعدادی از برندهای لوکس و چند برند اختصاصی Brian & Barry است.

این مجموعه تجاری بسیار بزرگ و 12 طبقه، هر آنچه که احتیاج داشته باشید، با بهترین کیفیت در اختیار شما می گذارد. در طبقه اول، کافه ها و بستنی فروشی هایی وجود دارد که می توانید در آن ها استراحت کنید و بهترین و باکیفیت ترین بستنی ها و نوشیدنی های سرد و گرم را نوش جان کنید.

در طبقه دوم، بهترین برندهای جهان در زمینه ساعت و زیورآلات، محصولات خود را عرضه می نمایند. طبقات پنجم تا نهم، بیش از 200 فروشگاه فشن، زیورآلات و متعلقات زنانه و مردانه از برندهای مشهوری که می شناسید، قرار گرفته است. غیر از لباس و متعلقات مد، هر چیزی که مربوط به سبک زندگی امروزی است از جمله کالاهای دیجیتال و انواع گجت ها در این مجموعه بزرگ، پیدا می گردد.

در طبقات 9 و 10، یک رستوران لوکس قرار گرفته است که این رستوران و تراس آن، چشم اندازهای زیبا و تمام نما رو به شهر دارد. این مجموعه تجاری علاوه بر وسعت زیاد در حدود 5600 مترمربع که به فضای فروشگاهی اختصاص یافته، ساعت کار نسبتا طولانی هم دارد. تا ساعت 10 شب می توانید در این مجموعه تجاری، فروشگاه را بگردید و خرید کنید.

مرکز خرید Oriental Mall

اولین مرکز خرید چینی در میلان، در پنج طبقه گسترده شده و علاوه بر فروشگاه، سوپرمارکت و رستوران هم دارد. فروشگاه های این مجموعه بزرگ به لباس، زیورآلات و کالاهای دیجیتال اختصاص دارد. طبقه دوم این مجموعه، امکانات مرتبط با ورزش و سلامتی است، از جمله اتاق یوگا و مرکز زیبایی. چایخانه و رستوران هم در این مجموعه وجود دارد که این رستوران، غذاهای چینی و ایتالیایی سرو می نماید.

مرکز خرید Piazza Portello

این مجموعه کمی دور از مرکز شهر قرار گرفته است و یک مرکز خرید معمولی نیست. تجربه خرید از این مجموعه، با سایر خریدهای شما متفاوت خواهد بود. در این مجموعه تجاری، هایپرمارکت ها، فروشگاه ها و رستوران ها با طاق های زیبا مشرف به میدان قرار دارند. این مجموعه مساحتی در حدود 25 هزار مترمربع را در بر می گیرد. تنوع محصولات در کنار فضایی دوست داشتنی، این مجموعه را به یکی از محبوب ترین مراکز خرید میلان تبدیل نموده است. پارکینگ زیرزمینی این مجموعه، ظرفیت بالایی دارد.

فضای باز، تنوع بی نظیر محصولات و فروشگاه ها، برگزاری رویدادهای مختلف، دسترسی به خیابان های بزرگ، پارکینگ و موقعیت مناسب برای استفاده از پارک ها و فضاهای سبز اطراف، باعث شده که این مجموعه، یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگران میلان برای گذراندن یک بعدازظهر به یادماندنی باشد.

اوت لت Marni Outlet Milano

اگر از هواداران برند Marni هستید می توانید در اوت لت این مجموعه، مدل های فصل قبل را با 50 درصد تخفیف خریداری کنید. مثل اوت لت های برندهای دیگر، این مرکز هم در هفته مد بهار و پاییز بسیار شلوغ می گردد. همه فروشگاه ها سعی می نمایند با بیشترین تخفیف ممکن، کالاهای موجود در انبار را به فروش برسانند.

مرکز خرید Il Centro

این مرکز خرید بزرگ در نزدیکی میلان قرار گرفته است. در این مرکز، یک سوپرمارکت بسیار بزرگ فول سرویس، بیش از 200 فروشگاه و بوتیک از جمله اولین فروشگاه لگو در ایتالیا، پریمارک، H&M، زارا و 25 رستوران وجود دارد. بنای این مرکز را معمارانی به نام Davide Padoa و Michele de Lucchi و Arnaldo Zappa با الهام از کاونت گاردن لندن، طراحی نموده اند.

علاوه بر فروشگاه و رستوران، امکانات دیگری مثل محوطه مخصوص بازی بچه ها، پارک اسکیت، مجموعه ورزشی و موزه Alfa Romeo، برند ایتالیایی ماشین، در این مرکز خرید قرار گرفته است.

از دیگر امکانات این مجموعه کامل تجاری می توان به وای فای رایگان در تمام فروشگاه اشاره نمود. اگر همراه با خانواده قصد خرید دارید، جای نگرانی نیست. در این مجموعه برای بچه ها دو محوطه مخصوص بازی در نظر گرفته شده است؛ یکی محوطه روباز و دیگری محوطه سرپوشیده. پس، اگر همراه با بچه ها به این مجموعه سر بزنید، برای سرگرم کردن آن ها مسئله ای ندارید. این دو محوطه بازی بچه ها، کاملا رایگان است.

محدوده بازی برای بچه ها 3 تا 8 سال در این مجموعه در نظر گرفته شده است که کاملا نظارت می گردد. بنابراین والدینی که فرزند کوچک دارند، می توانند آن ها را با خیال راحت به پرستاران این بخش بسپارند. نگهداری بچه ها در این بخش در ساعت اول رایگان و برای ساعت های بعد، هر نیم ساعت 1 یورو هزینه دارد.

آب نمای بیرون از این مجموعه، یکی از جاذبه های مرکز Il Centro است. این مجموعه 90 هزار مترمربع وسعت دارد و در 15 کیلومتری میلان قرار گرفته است.

منبع: کجارو / wheremilan.com
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 690

به "مراکز خرید میلان، شهر مد ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید میلان، شهر مد ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید