مقاله: آشنایی با طراحی لوگوی شرکت های هواپیمایی

به گزارش آسمان تو، شرکت هواپیمایی Aer Lingus یکی دیگر از گزینه هایی است می خواهیم در مورد لوگوی آن صحبت کنیم. شرکت هواپیمایی ایر لینگاس ایرلندی در سال 1936 تاسیس شد و دارای بیش از 48 ففرایند هواپیمای مسافربری و باربری می باشد و در حال حاضر در بیش از 70 مقصد مختلف در قاره های اروپا، آفریقا و آمریکا نیز پرواز داشته است. نمادی که این شرکت هوایی در لوگوی خود به کار برده یک شبدر جوان است که نماد کشور ایرلند می باشد و لازم به ذکر است که بگوییم در سال 1996 این لوگو تغییر کرد و به کلیشه نمادی از نوشیدنی ایرلندی ها بر روی آن طراحی شد.

مقاله: آشنایی با طراحی لوگوی شرکت های هواپیمایی

سالها پیش در تاریخ 20 دسامبر 1993 در مالزی تاسیس شد. این شرکت هواپیمایی به بیشتر کشور های آسیای شرقی پرواز مستقیم دارد. در سال 2011 گفته شد که ایر آسیا سفارش 200 فروند هواپیما ایرباس A320neo را داده است.

در ادامه مقاله مربوط به لوگوی هواپیماها می خواهیم به سمت شرکت هوایی آئروفلوت برویم؛ این شرکت در طراحی لوگوی خود از نمادهای چکش و داس استفاده نموده است. آرم شرکت هوایی آئروفلوت در کلاه های خز روسی هم در زمان های گذشته استفاده می شده و در حقیقت یک نماد قدیمی در این کشور به شمار می رود.

سفارش خرید 200 فروند هواپیما که به کمپانی ایرباس داده است بزرگ ترین سفارشی بود که تا آن روز یک شرکت هواپیمایی داده بود.

دیگر موردی که در لیست لوگوی هواپیماها قرار می گیرد، لوگوی هواپیمایی ژاپن است که توسط جری هوف در سال 1958 طراحی شد. این لوگو نشان دهنده tsurumaru که پرنده با بال های بلند می باشد. رنگ قرمز به کار برده شده در این لوگو نشان از فرهنگ ژاپنی ها است که نمادی از زندگی طولانی، رفاه و سلامت خوب است. اگر برایتان سوال پیش آمده که tsurumaru به چه معنا است، باید بگوییم که این پرنده ای خستگی ناپذیر و بلند پرواز است که نشان دهنده قدرت پرواز این هواپیما در آسمان می باشد.

منبع مقاله: آشنایی با طراحی لوگوی شرکت های هواپیمایی

انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2078

به "مقاله: آشنایی با طراحی لوگوی شرکت های هواپیمایی" امتیاز دهید

910 کاربر به "مقاله: آشنایی با طراحی لوگوی شرکت های هواپیمایی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با طراحی لوگوی شرکت های هواپیمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید